Rondreis IJsland / Oktober 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag allen!

De hele maand Oktober heb ik vakantie.

Graag ga ik (met iemand) ongeveer 10 dagen op pad om IJsland te verkennen. Mijn voorkeur gaat uit per camper, zodat we kunnen stoppen waar en wanneer we willen voor zolang we willen. Dit om niet vast te zitten aan schema's en planningen.. Al heb ik wel een lijstje met plekken die ik graag wil bezoeken.

Iets over mezelf:
Ben een spontane, gezellige, sociale, sportieve 34 jarige Achterhoeker die volgend jaar een wereldreis in de planning heeft. Echter graag dit jaar eerst nog een reis door IJsland :)

Lijkt het je leuk om met me mee te gaan, dan hoor ik dit graag.
Dan kunnen we een ontmoeting plannen, zien of we dezelfde interesses hebben en er een klik is.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Goedendag allen!

De hele maand Oktober heb ik vakantie.

Graag ga ik (met iemand) ongeveer 10 dagen op pad om IJsland te verkennen. Mijn voorkeur gaat uit per camper, zodat we kunnen stoppen waar en wanneer we willen voor zolang we willen. Dit om niet vast te zitten aan schema's en planningen.. Al heb ik wel een lijstje met plekken die ik graag wil bezoeken.

Iets over mezelf:
Ben een spontane, gezellige, sociale, sportieve 34 jarige Achterhoeker die volgend jaar een wereldreis in de planning heeft. Echter graag dit jaar eerst nog een reis door IJsland :)

Lijkt het je leuk om met me mee te gaan, dan hoor ik dit graag.
Dan kunnen we een ontmoeting plannen, zien of we dezelfde interesses hebben en er een klik is.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Hallo Patrick,

Mijn naam is Marielle 34 jaar uit Twente eventueel ook interessse om IJsland te bezoeken. Bent zelf ook erg actief en sportief ingesteld.
Mag ik vragen welke plekken je graag wilt bezoeken. Ook nog plannen om wandelingen te maken?

Groeten Marielle

Hallo Marielle,

Bedankt voor je reactie!

Twente is mooi dichtbij :)

Onderstaande is een lijstje met locaties die mij aantrekken aan de hand van reviews van anderen.
Mede door: https://expertvagabond.com/polar-regions/iceland/

Of ze te bezoeken zijn hangt wel af van het weer op dat moment, de hoeveelheid tijd die we hebben, etc... Veel van deze plekken liggen op de route van de Road Ring van IJsland.

Graag zet ik de camper meerdere malen aan de kant om wandelingen te maken.

Uiteraard is de lijst open voor discussie en aanpassingen, en hoor ik graag wat jij in gedachten hebt. :)

* Blue Lagoon
* Seltun Geothermal Area (geisers)
* Silfra diving (tussen de 2 tectonische platen zwemmen)
* Thingvellir National Park (omgeving voor wandeling)
* Strokkur Geysir (geisers)
* Akureyri (walvis spotten)
* Jokulsarlon (meer met gletsjers)
* Vatnajokull (ijsgrot)
* Svinafellsjokull Glacier (mega gletsjer)
* Landmannalaugar (omgeving voor wandeling)
* Vik I Myrdal (zwarte strand)
* Solheimasandur plane wreck (neergestorte vliegtuig)
* Skogafoss (waterval)
* Seljalandsfoss (waterval)

Groeten Patrick

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan