Booking.com

Rondreis in Namibië

Wie wil er mee naar Namibië

• Ik wil mee

Stemmen: 0 0.0%
  • zegt me niets

Stemmen: 0 0.0%

• Total voters
    0

Joostenafrika

New Member
Ik ben een voormalig Safarigids met de nodige diploma's die samen met 2 vrienden een rondreis gaat doen in Namibië. Vertrek is op 18 maart en we komen terug rond 8 april 2019. Het is een avontuurlijke vakantie die gebeurt met een Toyota landcruiser 4 x 4 met tenten op het dak. Alles is aanwezig om te overnachten in de wildernis/woestijn. Ik heb vrij veel ervaring in het rijden met een 4 x 4. Ik kan spoorzoeken en ken de meeste zoogdieren en vogels en reptielen die we op onze weg zullen ontmoeten. Ik kan je ook meer vertellen over de omgeving en de sterrenhemel. Hoe je deze wilde dieren het best benadert heb ik geleerd tijdens mijn opleiding en mijn werk als safarigids in Afrika. Er is plaats voor 4 personen en we zijn ondertussen al met 3. Indien nodig kan er een extra voertuig geboekt worden en dan hebben we een groep van 8 mensen. Ik werk ondertussen al een tijdje terug in België en dit is voor mij een plezierreis. Ik heb niet de bedoeling om geld te vragen of winst te maken. De boekhouding is open en duidelijk. iedereen betaalt zijn eigen reisticket en alle kosten voor het huren en gebruik van de 4 x 4 worden gelijk verdeeld over de deelnemers. Extra persoonlijke kosten zoals toegang tot de wildparken, eten en drinken,diversen zijn voor rekening van elke deelnemer apart.

Slaapzakken, matrassen, borden, bestek, ijskast + vrieser zijn inbegrepen in de huurprijs van de wagen.
De kosten voor de wagen bedragen 114 euro per dag/door het aantal inzittenden.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan