Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis India - juli/augustus - wie (v) wil mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lena72

New Member
Wie wil mee om minstens 15 dagen door India te reizen?
Ik laat een plaatselijk (Indiaas) reisbureau de rondreis uitstippelen.
Hoofdingrediënten: Cultuur - Traditie - Dagelijks leven - Spiritualisme.
Vertrek rond 13 juli 2017, of later.
Data en route en lengte van de rondreis kunnen nog worden aangepast naar wens ... dat moeten we dan zo snel mogelijk doorspreken.

Ik ben een Belgische vrouw van 44 jaar, met reiservaring (Indochina, Australië, Maleisië, Peru, Zuid-Afrika, Cuba, Gambia, ...).
Welke dame wil met me mee?

LeNa72

Hallo,

In principe zou ik wel interesse hebben, maar het ligt te dicht bij een reis van me die ondertussen vastligt.
Maar moest je eventueel interesse hebben, kun je gerust aansluiten bij mijn geplande reis. Zie mijn zoekertje op deze site : OVERLAND
De betreffende Overland kun je op deze site in detail bekijken : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus

Uiteraard kan ik je de nodige info geven over de formule Overland, waar jij als leeftijd perfect in past. Ondertussen heb ik via deze site hier nog een kandidaat gevonden die nu met me meegaat. En vorig jaar is er een jonge vrouw (ook via deze site) met me meegegaan naar Z_Amerika. Dus wie weet, jij misschien ook ?

Groetjes, Pascaline

Hallo Pascaline,

Ik ben even gaan kijken naar de reis die jij hebt gepland ... ziet er heel avontuurlijk uit allemaal.
Jouw reisdata liggen grotendeels buiten mijn vakantieperiode... dus geen optie voor mij.
Misschien volgend jaar ;-)

Groetjes, LeNa72

Beste eventuele reisgenoot,

ik heb ondertussen wat rondreizen vergeleken, volgens ontvangen voorstellen van Indiase reisorganisaties en Nederlandse reisorganisaties.
Nederlandse organisatie (Namasté) geeft betere prijs/reis verhouding (ongeveer 2400 euro, met redelijk wat inclusief, indien 2 personen) terwijl de beste Indiase offerte rond de 2700€ ligt (wel met heel wat inclusief, ook binnenlandse vluchten en entreegelden, maar zonder de internationale vluchten).
Een groepsreis via een Nederlands organisatie (Shoestring) die mij interesseert, kan voor zo'n 1700 euro, zonder entreegelden... dat valt dus ook nog onder de mogelijkheden

Ben jij geïnteresseerd? Laat me jouw voorkeuren dan zsm weten.

Groetjes, LeNa72

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...