Rondreis Indonesië 2019

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Elvira, 15 apr 2018.

1. Elvira

Elvira New Member

Ik wil in 2019 een rondreis door indonesie maken (groepsreis of backpacking)
    Ik zoek hiervoor een reismaatje tussen de 25-35. Die net als mij graag naar indonesie wilt.
    Weet nog niet precies de route maar dat kunnen we samen overleggen.

Laat iets weten en misschien kunnen we samen een reis plannen...

2. Mrnovember

Mrnovember New Member

hoi,
    Net als jij zit ik nog in het beginstadium omdat ik deze reis samen met een reismaatje wil afleggen. Vrienden hebben jammer genoeg geen tijd :-(((((Dus ben ik via het internet op zoek naar iemand .

Ik heb het niet zo op massatoerisme. 'k ga dus al een aantal jaren gaan backpacken,vooral dan in Europa, het ZUiden vooral maar ook in Scandinavie. Verder ben ik met eenvriendin 3 maanden door Rusland, MOngolie en China getrokken met de trans-mongolie express. Echt superleuk! Van afwisseling gesproken!Ik heb helemaal geen zin om in een bus met verwende pubers en 50 plussers de ene highlight na de andere te gaan bekijken, nee dan blijf ik liever thuis. Toeval kan soms best leuk zijn.Nog geen echt concrete plannen dus, maar misschien heb jij wel ( betere)ideeen.Samen reizen heeft echt wel mijn voorkeur. Je komt wel andere backpackers of fietsers tegen maar het is toch leuker met tweeen op die manier kan je ook je ervaringen met elkaar delen. Jij?Al moet je als reisgenoten wel op een lijn zitten en moet het wel klikken.Hoe concreet zijn je plannen?

Kun je je hierin vinden, dat zie ik graag je reactie terug,Let me know,thanks, Filip

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2018

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie