Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis Italie of Spanje/Portugal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,
Ik kan direct vertrekken.
Voor wanneer is het?
Ik zou graag genieten van de zee zwembad zonnen wat gaan verkennen ,...
Growtjes,
Somya

Hey, ik heb ook wel interesse. Met de regen in Nederland en wat vrije/rustige dagen wil ik er graag even uit en liever in gezelschap (hoewel alleen reizen altijd een mogelijkheid is).

Waneer wil jw reizen ik zoek ook een reisgenoot voor 2e week augustus naar dr zon te gaan wie serieus interesses heeft kan me een berichtje sturen en kennismaken gr Gina

Dat klinkt goed. Wil je wat over jezelf vertellen kort?
Op dit moment heb ik het meeste behoefte aan leuk, ontspannen gezelschap en een dito reis. Ben zelf meer van het ontdekken, vind het leuk om naar nieuwe plekken te gaan. Spanje, Portugal en Italië ben ik alledrie weleens geweest, maar er zijn nog genoeg plekken waar ik nog niet ben geweest. Ik geniet erg van mooi weer, de natuur, stilte/rust ook wel af en toe, eventueel afgewisseld met wat meer hectiek die grote steden vaak met zich meebrengen. Maar ben zelf wel van de verborgen pareltjes vinden waar niet per se iedereen naartoe gaat. Ook lekker eten en drinken word ik altijd blij van. Het zijn ook alledrie landen waar uitgebreid getafeld wordt en daar houd ik wel van. Heb je al concrete plannen waar je precies heen wilt en wanneer? En kan je ook wat meer over jezelf vertellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...