Rondreis Oost-Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathi

New Member
Hey,

Ik zoek reisgezelschap om een rondreis te maken in Oost-Europa. Landen zoals Tjechië, Hongarije, Kroatië, ... staan op het lijstje maar een concrete planning zou ik niet opstellen. We zien wel waar we uitkomen. Qua vervoer dacht ik aan ofwel liften ofwel een Interrail pas zodat we helemaal vrij zijn in onze planning.

Laat iets weten moest je interesse hebben.

Periode: vanaf 21 juli tot 10 augustus

Ik ben 22 jaar, studeer Handelswetenschappen en woon in Roeselare.

Groeten

Mathias

Beste Mathias,

Was zelf net bezig met het sturen van de vraag om naar Oost-Europa te trekken, dus dat komt goed uit. De periode is perfect. Ben enkel te gast op een trouwfeest op 4 augustus. Had zelf een vakantie van een tiental dagen (ben al aan 't werk, en heb niet zoveel dagen congé meer over..) in gedachten. Hopelijk kan je je daarin vinden.. Ben 29, sportief, geïnteresseerd in cultuur en van Gent. Heb een auto, dus dat zou 't rondtrekken nog makkelijker maken.
Als je 't ziet zitten, laat me gerust iets weten !

Groet,

Stijn

he, leuk idee, ik zat met het zelfde idee in het hoofd.
Alleen ben ik wel gebonden aan de vakantie van 15-07 tot 05-08 dus dat is net een week vroeger als jij kunt.

Mijn plannen tot nu toe zijn, liften heel de reis, gecombineerd met couchsurfing.
Vertrekken thuis (of centraal samen)
Eerste halte Berlijn waar ik ongeveer 4 dagen wilde verblijven
Kovel, Ukraine, waar ik een dagje wilde blijven
Kiev, Ukraine, waar ik ongeveer 4 dagen wilde blijven en ook :toxic: chernobile :toxic: wilde bezoeken
en dan terug via
L'viv, Ukraine, waar ik een dagje wilde blijven
Bratislave, Slovakijen, waar ik ook een dagje wilde blijven
Wien, Oosternrijk waar ik ook weer een dagje wilde verblijven
en tot slot terug naar huis komen.

Zoals ik het bekijk zou het mogelijk moeten zijn om alle tussen afstanden te doen in 1 dag. Natuurlijk wil ik wel een tent mee nemen voor het geval het toch niet lukt.

Laat me iets weten wat je er van vind. Natuurlijk kunnen deze plannen altijd aangepast worden.

Ik heb al ervaring met liften en dit moet allemaal mogelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Hey Mathi,

Oost-Europa is een topbestemming qua natuur, cultuur ... en nog niet al te duur.

Ik ben zelf vrij van 30 juli tot 12 augustus.

Ik ben 26 en werkend.

Groeten,

Wim

Hi collega's allemaal,
Roemenie heeft alles wat jullie zoeken : goedkoop, nog niet aangetast door de wilde capitalisme,enz; natuur : bergen, zee, Donau Delta (een echte paradijs voor natuurliefhebbers) ; night life....ik ben juist terug van een lange toer door dit land en ik zou het niet aanraden als ik het zelf niet gekend had.
Maar de 'final call' is van jullie, natuurlijk...
Groetjes
Gecko:smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan