Zijn er hier mensen die geinteresseerd zijn in een korte rondreis(15 dagen) in Polen of een andere bestemming? Ik sta open voor verschillende ideeën. Voor reisperiode dacht ik aan begin september. Ik heb geen zin om dit jaar thuis te blijven dus hoop ik langs hier wat mensen te vinden die samen opreis willen gaan. Ik ben 28 jaar en ik woon in Herentals(Antwerpen)
hey Mieke dank je wel voor het snelle antwoord.
Ik heb zelf ook nog geen concrete plannen maar was aan het kijken om er eens op uit te trekken met de rugzak in september. Ik hou wel van de bergen,natuur en het ontmoeten van de lokale bevolking.
Ik had een paar mooie wandeling gevonden met slapen in berghutten maar dat was wel in de Sierra Nevada of de Pyreneeën maar ik sta ook open voor andere plannen zoals polen .
Ik hou ook van bergen en natuur maar ook cultuur. Dagtochten zie ik niet zitten. Korte wandelingen zijn geen probleem als ze niet te steil zijn. Ik heb geen goede conditie. Maar als ik aan iets begin geef ik niet snel op en geraak ik er wel op men eigen tempo.
Ben jij al in Polen geweest? Ik ben er nog nooit geweest en weet er ook niet zoveel van dus ik ga eerst nog wat boekjes moeten lezen en wat googelen ;-). Ik heb wel al wat reiservaring en de voorbije 5 jaar ben ik in kroatie geweest, noorwegen, tsjechie, slovenie en canada
Cultuur zie ik zeker ook wel zitten ik sta voor alles open. In polen ben ik nog niet geweest. De laatste 3 jaar ben ik niet zoveel meer op reis geweest door mijn werk. Maar daarvoor ben ik al in Zuid-Afrika , vs , slovenie , congo, egypte, Slovakije, enz.
Wat is eigenlijk jou bedoeling alles boeken, auto huren, enkel de vlucht en zien waar we terecht komen of echt naar polen te gaan met een reisbureau ?
Ik zou alles zelf plannen en eventueel met de auto tot ginder rijden. Bijvoorbeeld in 2-3 dagen naar polen met een tussenstop in Berlijn(zou naart schijnt de moeite zijn om eens te bezoeken). Ik kan max. 3 weken na elkaar verlof nemen. Wat denk jij?
ok . Lijkt mij een leuk idee berlijn moet heel mooi zijn 2-3 dagen in berlijn en dan een rondreis in polen van een dag of 12 dat moet wel haalbaar zijn voor mij ik weet zelf ook niet veel over polen ( allebei googelen denk ik) maar krakau ,Warschau en auschwitz lijken mij wel leuke plaatsen om te bezoeken. zou je met meerdere personen willen gaan of met 2?
Van Berlijn heb ik al goede dingen gehoord. Ik weet niet of je dat graag doet maar mss kunnen we eens de dierentuin van Berlijn bezoeken in die 2-3 dagen.
Een vriendin van mij is al in Polen geweest ze zei dat het de moeite was en het is geen duur land(had ik ookal gelezen). Mijne neef is er ookal geweest dus ik kan altijd eens bij hem horen wat de dingen zijn die we zeker gezien moeten hebben. Krakau, Warschau en Auschwitz mogen we zeker niet missen.
Voor mij speelt het gene rol met meerdere personen of met 2. Misschien kunnen we nog 2 mensen zoeken die mee willen gaan en moesten we niemand vinden kunnen we samen gaan.
Zie jij dat zitten om zo ver met de auto te rijden? Misschien moeten we is ne keer samenzitten met boeken en google om al paar dingen uit te zoeken en beginnen wegdromen ;-)
Voor mij is de afstand met de wagen geen probleem ik heb al enkele malen verre reisjes gedaan met de auto en dat is altijd meegevallen en als we in berlijn een tussenstop maken zal het zeker wel lukken. zoals je al zij moeten we misschien eens afspreken om samen eens op zoek te gaan naar ideetjes voor ons reisje . Ik ben vlot in omgang met andere mensen en als jij graag de dierentuin bezoekt zal ik zeker met je meegaan zolang we maar blijven overeenkomen en plezier hebben aan ons reisje.
Kan je misschien een foto sturen van jou? dan weet ik met wie ik aan het mailen ben ;-) .
Ik geef je alvast mijn telefoon nummer en mijn e-mail adres .