Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis/Roadtrip zomer 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

dDirKk

Member
Hallo

Mijn naam is Dirk, 34 jaar oud en ik ben opzoek naar een of meerdere leuke reisgenoten om een rondreis of roadtrip mee te ondernemen. Ik heb hiermee al een klein beetje ervaring na roadtrips richting Denemarken/Zweden en Duitsland/Polen.
Dit jaar ben ik echter nog niet verder geraakt dan citytrips naar Luxemburg en Rome, dus hoog tijd om een rondreis of roadtrip in elkaar te steken!

De bedoeling is om in de periode van juli tot en met september een 2-tal weken met de auto of het openbaar vervoer een of meerdere landen te ontdekken. De bestemming moet nog ingevuld worden, maar liefst binnen Europa.

Ik probeer steeds een zo gevarieerd mogelijke reis te maken (natuur, steden, ontspanning, inspanning en cultuur) en ben dus niet meteen een zon-zee-strand type, wat niet wil zeggen dat ik niet kan genieten van wat rust aan het strand of een plons in het water.

Is je interesse gewekt door dit bericht? Laat zeker iets weten!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...