Hoi Eleanora,
Spanje gaan bekijken met een rondreis zou ik graag willen gaan doen, met een reismaatje.
Ik kan alle dagen van het jaar, en hoop dat we reisplannen kunnen gaan maken. Ik sluit me ook aan!
Ik weet van Spanje wat ik heb geleerd van wat afgebeeld wordt op de postzegels van Spanje. Ik heb al van kindsbeen dit land gespaard. Daardoor heb ik er een warme interesse in. Verder zag ik hoe mooi het land was toen ik de afgelopen drie weken de Vuelta op TV volgde!
Ik ben in Malaga op vakantie geweest, in Valencia, in een plaatsje bij Tarragona. In het voorjaar tegen Pasen staan de planten en bomen in bloesem, en is het weer heerlijk en zonnig. Ik mag er graag komen. Spanje, ja!
Nou dat is heel leuk, je bent dus enthousiast! Wat zou je willen doen daar….?
Op de bonnefooi, of gericht ergens naartoe?
Heb je een auto?
Ik lees t graag
Steden bezoeken, met historische verledens, en met mooie parken en tuinen. Landschappen zien die prachtig en ruig, of wild, of mooi aangelegd zijn. Eerst thuis uitzoeken en bekijken welke steden en streken aandoen, en dan een route plannen. Dus gericht en gepland bij voorkeur. Voor drie of vier weken, met trein en bus. Nee, ik heb geen auto. Verblijven in hostels, of in B&B. En wat zijn jouw ideeën en wensen?