Rondreis/trekking in november 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nele82

New Member
Hey,

Ik ben een sportieve, sociale vrouw van 30 jaar uit het Gentse en ben op zoek naar een een ondernemende reispartner, tevens lachebek, positivo en avonturier met ervaring met trekkings. De ideale reispartner dus. ;)

Ik kan er max 3 weken van tussenuit, liefst ergens in november (wegens veel vastgelegde verlofdagen).

Bestemming te bespreken! Momenteel spookt Nepal door mijn hoofd. Maar ik ben van het principe dat het gezelschap primeert boven de bestemming.

Interesse? Laat gerust iets weten!

Groetjes, Nele

Dag Nele,

Ik was net van plan om een bericht te plaatsen om een reisgenoot te zoeken voor 3-4 weken rond november en dan zie ik jouw bericht :smile:

Ik ben 36, uit het Brusselse.
Ik heb er wel nog nooit aan gedacht om naar Nepal te reizen.

Speel met de gedachte van Vietnam, Laos en/ of Cambodja ofwel nog eens naar Thailand omdat dat land me ooit zo goed is bevallen.

Laat maar iets weten als 1 van "mijn" landen jou iets lijkt... Maar die zijn ook nog bespreekbaar.

Groetjes,
Saskia

Hey stadsgenoot ;)

Ik heb uw advertentie gelezen en 't er een aantrekkelijk voorstel uit. Aangezien dak ne grote reiziger ben en de meeste mensen dat ik ken nie zo reisachtig zijn aangelegd of door andere omstandigheden nie kunnen en willen , zou'k wel es met u willen babbelen over uw plannen. Heb je soms e-mail of facebook ?
Hopelijk laat je iets weten!

Groetjes
Gentenaar James (btw: I'm a 31 year old boy ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan