Rondreis USA 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiji1983

New Member
Hallo,

Ik ben een vrouw en word er dit jaar 30 :-)
Aangezien ik al een hele tijd loop te dromen over een rondreis in de USA, lijkt me dit het uitgelezen moment om de droom werkelijkheid te laten worden.
De periode maakt op zich niet uit, liefst tussen juli en september, en voor een periode van 3 tot 4 weken.
Aangezien al mijn vriendinnen min of meer gesetteld zijn, en het nu voor mij net even anders loopt, dacht ik... Waarom het niet eens via deze weg proberen?
Ik heb al wat zitten kijken naar groepsreizen, en er zitten een paar hele leuke tussen, maar een autorondreis of een zelf-georganiseerde rondreis kan voor mij ook wel.
Mijn voorkeur gaat uit naar West-Amerika, maar alles is bespreekbaar.
Als er vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen!

Groetjes,

Jirka

Laatst bewerkt:
Hallo Jirka,

Twee jaar geleden heb ik een rondreis in West-Amerika gedaan. Het was echt een fantastiche ervaring. Dit jaar zou ik graag het oosten ontekken. De steden New York, Washington, ... lijken me zeer boeiend.

Groetjes,
Ann

Beste Ann

Hallo Ann,

De Oostkust lijkt me ook wel wat, maar helaas niet voor dit jaar...
Ik droom al van kinds af om de Grand Canyon te bezoeken en wil het dit jaar ook wel echt gaan doen!

Ik hoop dat je een fantastische reisgenoot windt die deze trip samen met jou wil beleven!

Groetjes,

Jirka

Hallo Jirka

Ik droom er ook al jaren van om eens naar Amerika te gaan, West-Amerika in het bijzonder (San Francisco, Zion, Grand Canyon,...)
Heb jij een bepaald budget? Ik heb een tijdje geleden eens een paar reizen naar de USA opgezocht en de prijzen variëren enorm, van spotgoedkoop tot (slik) heel duur :smile:
Ik kan wel enkel met verlof gaan in september en dit voor 2 a 3 weken...
Misschien niet onbelangrijk, ben een Redneck van 31 :biggrin:

Groeten,
Rob

Hi Rob

De goedkoopste manier is individueel gaan...vliegtuigticket kopen + auto huren...voor de rest, doet je wat je wilt:good:

Groetjes
Gecko:smile:

Hey Jirka!

Ik word binnen een weekje 31, en ken de situaties van allemaal gesettelde vriendinnen ;)
Ik heb al wel wat afgereisd de voorbije jaren. Ben een maand naar Thailand en Cambodja geweest, een maand naar Alaska, een maand naar Wyoming, een maand naar Yukon (Canada) en 'net' terug van 3 weken Noorwegen.
Ondertussen ben ik zowat verslaafd aan de USA, de westkant, omdat de natuur er zo prachtig is, de dieren zo inmens graaf.

Jammer genoeg ben ik dus net naar Noorwegen geweest en heb ik niet meer genoeg verlof om 3 weken te gaan reizen in september, maar ik zoek wel reisgenoten voor komende reizen.

heb jij interesse? Mijn email: [email protected]

Groetjes, Marika

Hallo,

Aangezien ik al een hele tijd loop te dromen over een rondreis in de USA, lijkt me dit het uitgelezen moment om de droom werkelijkheid te laten worden.
De periode maakt op zich niet uit, liefst tussen juli en september, en voor een periode van 3 tot 4 weken.
Aangezien al mijn vriendinnen min of meer gesetteld zijn, en het nu voor mij net even anders loopt, dacht ik... Waarom het niet eens via deze weg proberen?
Ik heb al wat zitten kijken naar groepsreizen, en er zitten een paar hele leuke tussen, maar een autorondreis of een zelf-georganiseerde rondreis kan voor mij ook wel.

Groetjes,

Jirka

Al wat verder ermee?

Hallo,

Groetjes,

Jirka

Hai, heb je al iets gepland?

Gr. Natascha

Hallo,

Ik wil ook heel graag naar de USA - liefst wel zelf te plannen.
Maar ik kan alleen verlof hebben tijdens de eerste drie weken van november. Is dat ook een mogelijkheid?

Mvg
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan