Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis van Oost naar West

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kobe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kobe

New Member
Hallo iedereen,

in de zomer van 2013 word ik 18 en daarom zou ik graag een reis maken in de VS...
Maar de eenpersoonstoeslagen brachten me naar dit forum.

In de eerste plaats wil ik gewoon eens informeren naar eventuele interesse,
ik had alvast deze reis op het oog, maar iets budgetvriendelijker kan ook:
http://www.summum.nl/rondreis/rondreis-amerika-van-oost-naar-west-1.htm

Het zou zijn voor juli of augustus vermits ik nog school loop.
Verder maakt leeftijd, e.d... mij niet zoveel uit

Bedankt!

Hi Kobe
Ik heb op de bovenvermelde site gaan kijken en ik vind het, persoonlijk, verschrikkelijk duur !
Als je een vlucht boekt en een auto huurt voor een ganse maand, kom je goedkoper uit en bovendien, ben je de enige baas op je vrije tijd.
Denk eens over na...
Groetjes
Gecko

Ja inderdaad, dat besef ik wel...
Maar heb zelf geen rijbewijs en in de VS moet je 21 zijn dacht ik.
En dan ben ik weer afhankelijk van mijn reisgenoot.
Nu is alles ook geregeld en mis je de belangerijke dingen zeker niet

Hi Kobe,

Heb je het geboekt ?!
Het kan idd veel goedkoper, en ja, je moet een reisgenoot/reisgenote vinden die een geldig rijbewijs heeft...ja, idd, min. 21 jaar.
En kies, als het voor je mogelijk is, voor september, oktober...juli en augustus zijn "top"maanden in US, dus hogere prijzen ook...vliegtuigtickets inbegrepen.
Als je individueel wilt doen, zou ik nu al beginnen met "jagen" op tickets.
Op het moment dat ik een mail krijg met "promo tarieven", zet ik de prijzen in het sub-forum "Reisnieuws".
Dus, verder is de bal in jou kamp...
Groetjes
Gecko

En nog iets...je kunt reisgenoot / reisgenote vinden op ons zuster-forum, "Travboard.com", maar het moet in het Engels geschreven worden. Geen probleem voor iemand die naar USA op vakantie wilt gaan.
Probeer het, het kost je niets...
Groetjes
Gecko

Oke bedankt!
En nee hoor, nog niet geboekt...

Als ik een reisgenoot vind, overweeg ik het zeker om op eigen houtje iets te ondernemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...