Rondreis Vietnam - China

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

New Member
Beste

Zin in een 20 - 21 daagse rondreis in December in het noorden van Vietnam, zuid China (en misschien Hongkong, zolang het er maar warm is)? Ik zou van 10 of 11 December tot het einde van 2009 weg willen.

Ik heb dit plan maar zoek nog iemand om mee te gaan. Gezien deze landen erg goedkoop zijn (behalve de hoofdsteden en Hongkong zou ik niet te low budget gaan maar zeker geen *****hotels. Wel met de rugzak en niet te veel op voorhand gepland.

Ik ben al enkele keren in Azie op vakantie geweest en ook al "back packend".

Lijkt je dit iets en ben je tussen de 21 en 35? laat het me weten

Beste Maik,

Die landen staan ook nog op men lijstje en zou dat wel zien zitten. Zelf heb ik al een groot deel van Azië gedaan, met de backpack maar niet volledig low biudget. Voor te slapen heb ik ook wel liever een goede douche en niet teveel insecten in men bed :)

Ik ga nooit met een reisbureau en plan ongeveer de helft dus hou graag wat ruimte vrij voor improvisatie te plekke qua reisstijl omdat dit soms de leukste momenten opleveren.

Ikzelf ben 32 m van Gentbrugge. Van waar ben jij?

Groeten,
Jonas

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azie en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan.

Ik ben opzoek naar een reispartner die in de periode januari, februari, maart, april of mei voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Loas, Cambodja en Vietnam. Andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk.

Ik weet niet in hoeverre jij nog opzoek bent naar een reispartner en wat uw verwachtingen zijn...moest je interesse hebben...mag je me steeds mailen op [email protected].

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan