Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

US Girl

New Member
Ik heb een reis geboekt naar het Westen van de VS met Neckermann.
Het is een groepsreis. Heeft er iemand ervaring met de Neckermann groepreizen of iemand die ook deze groepsreis gaat maken?

Ik heb een reis geboekt naar het Westen van de VS met Neckermann.
Het is een groepsreis. Heeft er iemand ervaring met de Neckermann groepreizen of iemand die ook deze groepsreis gaat maken?

Ga je toevallig mee met de groep die op 11/4 vertrekt .

greetz

Merci !!

Mooi reisverslag trouwens.

Nog een paar vraagskes:
* hoe was de groep?
* wat was de leeftijd van de reisgenoten?
* viel de (lange) busritten mee?

Dat is het voor nu (voorlopig)

Merci !!

Mooi reisverslag trouwens.

Nog een paar vraagskes:
* hoe was de groep?
* wat was de leeftijd van de reisgenoten?
* viel de (lange) busritten mee?

Dat is het voor nu (voorlopig)

De groep viel wel mee. Ik heb mij goed geamuseerd met bepaalde mensen.
(Met deze mensen kom ik nog regelmatig samen)
De leeftijd... 60 % was 60+ toen ik deze reis gedaan heb.
Maar zal nu wel wat meer gemixt zijn denk ik met de lage dollar.
Iedereen gaat naar de VS nu. Ik ook.
Het waren inderdaad wel lange busritten, maar ze zijn altijd om de 2 uur gestopt.
Meestal is dat dus wel meegevallen. Er is altijd wel wat te zien.
En als het niet meevalt bekijk je je mooie foto's even of doe je een dutje.

Neem een camera mee met een extra batterij en een paar geheugen kaartjes. Je zal ze nodig hebben.

Hallo,
ook ik heb een rondreis West Coast (Western Wonders)geboekt,vertrek in juli.Zijn er nog meer mensen die ook deze reis maken of tips hebben?
Dan hoor ik het graag.
grts Dirk

Hallo,
ook ik heb een rondreis West Coast (Western Wonders)geboekt,vertrek in juli.Zijn er nog meer mensen die ook deze reis maken of tips hebben?
Dan hoor ik het graag.
grts Dirk

hallo met thomas cook? en wat is je vertrekdatum.
wij gaan met thomas cook, vertrek op 11 juli.

hey,nee wij gaan met neckermann,vertrek op 18 juli.lijkt mij wel dezelfde reis,maar een weekje later

Wij hebben geboekt via ons reisbureau. Dus dan is Thomas Cook de logische verklaring, want neckermann kan je niet bij je reisbureau boeken hé?
wij wouden eerst ook 18 juli, maar dat ging niet wegens ons verlof.
Dus is het 11 juli geworden.

Ik moet zeggen dat ik al een beetje nerveus begin te worden. Het kort op.
Zo heb ik me al 100 keer de vraag gesteld van wat moet ik toch in die koffer?
Als jij goede tips hebt met wat je van plan bent hoor ik het graag.

En ook, 60+ ?? dat beangstigd mij ook wel een beetje
Ik hoop toch leuke leeftijdsgenoten te leren kennen. ( 27 )

Wel Neckermann is eigenlijk een reisbureau,dus gewoon daar boeken zoals bij jouw reisbureau.Dit was in ons geval goedkoper dan Thomas Cook.
ik kijk er in elk geval erg naar uit,weg van de dagelijkse stress!
Ook bij ons de datum gekozen volgens verlof.Ik ga samen met mijn broer onze vrouwen zien verre reizen niet zitten,dus doen wij om de zoveel jaar met ons 2 eens een mooi reisje.We zijn beide mid-40
Ja en wat neem je mee in je koffer?Wat van voor alle weer denk ik.

Hey,

Ja ik weet dat dat een reisbureau is, maar wij boeken onze reizen altijd bij dezelfde, dus ook weer deze keer. Ok het zou wat uitgespaard hebben bij Neckermann, maar wij hebben nu bij onze reisagent al onze verzekering gratis gekregen wegens een actie. dus toch ook wel weer 250 euro pp uitgespaard.

Ik ga met mijn vriend. Oorspronkelijk was ik ook niet voor verre reizen ( en voor dure reizen )
Geef mij maar een strandvakantie.
Maar ik wou toch ooit in amerika geweest zijn.
En nu had ik zoiets van nu of nooit, als er binnekort kindjes komen, dan zal het er ook wel niet meer van komen denk ik.

Ik heb al ergens gelezen dat 1 lange broek en 1 warm vest genoeg is.
de rest voor warm weer meenemen.

Hey,
Vrij dag,nog maar is computer opstarten hé.
Regenjasje niet vergeten,maar hopen dat het in de koffer mag blijven zitten!
Doen jullie een exursie in LA op dag twee?Wij zullen waarschijnlijk een privé rondrit krijgen van een kennis die in LA woont,als die zich kan vrij maken zitten we goed!Anders zien we nog wel wat kan.
Aanrader zou zijn op dag 4 een heli vlucht boven de Grand Canyon,adembenemend mooi!
In Las Vegas doen we alvast 'LV by night',verder zien we wel terplaatse water nog te beleven valt.
grts
Dirk.

We zijn er nog niet uit voor dag 2.
Wij hebben mss ook het geluk met iemand van daar wat rond te cruisen.
Het is echter nog niet zeker of die persoon dan kan.
Maar tegen dat het zover is zal het toch duidelijk zijn.
wij hebben niet op voorhand een excurie geboekt omdat ik online
al ergens gevonden had dat je dat niet moest doen.
dat je alles ook ter plekke kan regelen.

die las vegas by night zal gratis bij de reis hé?
wat is dat eigenlijk?
kan jij daar al meer uitleg van geven?

die helicoptervlucht, daar ben ik ook nog niet uit.
Ik vrees dat ik dat niet durf...
Mijn vriend mag het, we zullen wel zien, maar voor mezelf vrees ik ervoor.
Ik ga veel te veel schrik hebben om te kunnen genieten

ik heb soms wel schrik dat het een reis tegen de tijd zal worden...

Ja inderdaad las vegas by night was gratis bij vroeg boeken,ik denk dat dit een rondrit is met de bus met hier en daar een stop om een show bv de fonteinen aan het Bellagio hotel te bekijken.
Het kan ook natuurlijk een heli vlucht zijn! maar gezien de prijs zullen we het maar met de bus moeten doen denk ik.
Voor de heli moet je geen schrik hebben,schijnt dat zelf wanneer je hoogtevrees hebt,je die toch niet hebt in de heli!?

Bij ons zal het er vanaf hangen hoeveel tijd het in beslag neemt.
we zijn tenslotte maar eigenlijk 1 dag in Las Vegas hé.
En nog een avond, maar de vraag is hoe laat arriveren we daar?

de heli, ik ga het nog effe bezien

trouwens heb jij dit al op de site gezien?
ik vraag me echt af wat de rede is, en wat er in de plaatst komt.
ik heb al gemaild, maar geen reactie.
http://neckermann.be/Neckermann/Sta...wereldreizen/CheckVoorVertrek/usa&Language=nl

Ja had ik ook gezien en vraag mij ook af waarom en wat doen we wel,komt mischien later op site.zal het toch ook eens navragen.
Enkele tips over Las Vegas,Los Angeles en San Francisco:
http://www.take-a-trip.eu/

Heb gelezen dat de beenruimte op het vliegtuig nogal krap is,gevraagd wat een beter zitje kost maar blijkbaar kan je dat bij neckermann niet boeken!
bij United Airlines wel,maar dan moet je het juiste vluchtnummer weten en staat natuurlijk op de tickets die we pas een week er voor krijgen dacht ik.
we zien wel want ik denk dat daar een ferm prijskaartje aan vasthangt.

Ik vind het ook frappant dat thomas cook niet reageert.
Maar ja, het is ook zo een speciaal weekend, dus we zullen nog wat geduld oefenen.
Bedankt voor de site, daar ga ik zeker eens rondsnuffelen.
Van die beenruimte had ik helaas ook al gehoord.
Wij konden dat op het reisbureau ook niet boeken.Mijn vriend heeft ook zeer lange benen. Dat wordt afzien.
De vraag is : hoeveel is extra been ruimte waard.
en als hij dat koopt en ik niet, zitten we dan wel langs mekaar?
Wij hebben helaas wel geen goede aansluiting in washington.
Er zit 5 uur tussen...

Ik heb deze morgen nog een mailtje gedaan naar neckermann,om18u reeds antwoord gekregen helaas het reservatienummer niet bij gezet en met de vermelding de reis western wonders wisten ze blijkbaar niet genoeg om op mijn vragen te anwoorden,dus nog even afwachten!
Voor die extra beenruimte zul je inderdaad allebei moeten boeken of anders zit je niet bij elkaar,dit is naargelang de vraag zoveel rijen die ze wat ruimer maken.
Hebben jullie de vlucht uren al gekregen?volgens het boekje van neckermann vertrekt iedere vlucht op vrijdag om 12u10 in Brussel en komt aan in LA om 19u05.Na wat zoeken op UA,blijkt deze eerste vlucht aan te komen om 14u31 in Washington en vertrekt de tweede naar LA om 16u40,dat is ruim 2u later.Dat is toch wat beter dan 5u hé,ik denk dat het nog rennen zal worden om de juiste vlucht te vinden.

Ik heb nog steeds geen mailtje terug.

die vluchturen, dat is een goede vraag...
Ik heb mijn papieren niet direct bij de hand, maar ik geloof dat ze dat ons
op het reisbureau verteld hadden.
En ik hoor ze nog zeggen dat dat wel wat lang was.
Maar 2 uur moet je héél zeker hebben.
Alles wordt opnieuw gecontroleerd hé.
Jaja, we zullen niet op 123 daar zijn

Gisteren nog eens die helicoptervlucht besproken.
Ik ben het toch serieus aan het overwegen om het te doen.
Als je hoort van mensen die het gedaan hebben ( niet dat ik er zoooveeel ken),
die zeggen toch dat het adembenemend mooi moet zijn.
De enige bittere pil is dat we met ons twee dan op 3 uur tijd 600 dollar kwijt zijn. Ma als we in Amerika zijn ( mss wel eerste en laatste keer ) zullen we maar niet te gierig zijn hé.

Gisteren nog een poche gaan kopen voor mijn vriend zijn nieuwe aanwinst.
Hij heeft zich namelijk een nieuw degelijk fototoestel gekocht.
Hij wil met mooie herrinneringen thuis komen

Was jij er nu eigenlijk al ooit geweest?

Weer mailtje gekregen van neckermann,ze konden helaas niemand bereiken vandaag,begin volgende week dan maar!!

hopelijk is er voldoende tijd voor zo'n heli vlucht(verspelen we niet te veel tijd in Sedona).Men kan ook van in Las Vegas zo'n vlucht maken,maar dan ben je daar een halve dag kwijt!

en inderdaad als je daar dan toch bent en de kans hebt mag je niet op een dollar zien hé!

M'n broer heeft zelfs speciaal een camera gekocht ik zal nog enkele kaartjes voor m'n foto toestel kopen denk ik of een memorystick,of,...bijna in ieder hotel gratis gebruik van internet we kunnen ze dus ook doorsturen.

Het is voor mij ook de eerste keer Noord Amerika.
wel al in Cuba,Dominikaanse,de rest allemaal wat dichter bij huis(Spanje,...)

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...