Hey Fred,
Angezien jij deze reis al gedaan hebt(prachtige foto's trouwens) had ik nog een vraagje de bus waar je mee rond rijdt ginder hoe zien die er ong uit?
Zijn dat zo van die bussen zoals hier? Is er wat comfort in die bus plaats,airco...?
Heb je misschien een foto van zo'n bus?
Alvast bedankt.
grtz...
Hey
We hebben ook onze tickets gekregen,zal het zelfde zijn als bij jou Noortje vertrek om 12u10 aankomst in LA om 21u54.
vluchtnr. UA 951.
Eerste nacht in de hilton,Laatste in de sheraton four points lax airp.zal eens moeten kijken hoe dat er uitziet,verder geen wijzigingen zo te zien.
Noortje ik neem oplaadbare batterijen mee voor de kodak,de oplader voor deze is van 100-240V,die voor de gsm ook dus dat is ook oké.
Mooie bus,dat zit al goed
Jaja het kort mooi op hé
Wij begin als einde hilton.
Amai, zenuwen !
Oh ik heb nog iets aangeschaft.
Een multikaartlezer.
of hoe noemt da?
Aan de mensen die binnenkort vertrekken met de Western Wonders tour: ik wens jullie een onvergetelijke reis toe met heel veel leuke leuke ontmoetingen en ervaringen.
Hopelijk volgen er een paar leuke reisverslagen en foto's.
By the way, Fred, onze bus was ook Arrow line. Zeer comfortabel en zeer goede chauffeur.
Wie was trouwens de reisleider?
Wat gaat ge weer allemaal meesleuren.
Dikwijls zitten die in de pc's die in de hotels staan ook.
Hey Fred,Het zijn zeer goede bussen moet ik zeggen.
Natuurlijk Airco, alleen maar hopen dat ze hem niet te hard zetten!
effe een fototje
Aan de mensen die binnenkort vertrekken met de Western Wonders tour: ik wens jullie een onvergetelijke reis toe met heel veel leuke leuke ontmoetingen en ervaringen.
By the way, Fred, onze bus was ook Arrow line. Zeer comfortabel en zeer goede chauffeur.
Hey,
Bedankt kylie,dat komt zeker in orde
Noortje goede reis,hou die zenuwen oder kontrole hé
ik zal morgen wss geen tijd hebben om in te loggen,is nogal druk wij moeten nog een feestje voorbereiden voor zaterdag(60 man)tenten plaatsen enz.
als je kan laat iets horen over de vlucht enzo
Groetjes
Dirk.
Hey Fred,
Als je zijn of haar naam niet meer kent, zal de reisleider inderdaad geen al te positieve indruk nagelaten hebben. Onze "tour guide" was Amerikaan: Mike genaamd. Eventjes tussen haakjes voor de dames: heel knap, maar very gay!
Wij waren met vijf "parallel" bussen en ik heb daar heel wat rare tour guides gezien...
Hi, hi, hi grapje. Ik wil jullie helemaal niet zenuwachtig maken.
Je kan aan de tour guide niet veel veranderen. Gewoon je ding doen en zeker je reis niet laten verknallen door zijn of haar eventueel slecht humeur.
Vooral op het einde van het seizoen (september/oktober) zijn die mensen doodmoe en kunnen geen toerist meer zien.
Noortje en Dirk zullen daar in ieder geval nu nog geen last van hebben.
Ciao
veranderde ook regelmatig gewoon het programma(ergens gewoon voorbijrijden om ergens anders vroeger te zijn enzo...)
.
jeetje, dan wordt mijn vriend slecht gezind denk ik.
tis toch niet dat ze grand canyon voorbij rijden ofzo hé?of las vegas help
Neenee, zo erg zal het niet zijn.
Ik had graag door Silicon Valley gereden, dat heeft ze overgeslagen en we zijn over de snelweg gereden. :wtf: om ergens anders vroeger aan te komen.
En dan heeft ze nog wat andere dingen in het programma omgedraaid enzo...
Maar zoals ik al zij, als ik op de reis terugkijk kan ik zeggen "het was Super!"
ok dan
Koffer is zo goed als klaar !
Morgen nog een halve dag werken, nog rap een paar dingen doen in de namiddag.
en dan een rustige avond, en hopelijk een goede nacht!
spannenndddddddddddd
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?