Aha, precies een workaholic
Haha, en stressen tot de laatste minuut.
Ik heb vandaag gaan vragen of ik mijn tickets al kon krijgen, als dat al gaat voorkom ik dat er nog een brandstoftoeslag word aangerekend (en die zal er zeker komen).
Maar ik weet nog niks. Dus even afwachten...
test, ticker test
edit : mmhh er valt helaas niet veel te zien hé.
ik heb nogthans gewoon gedaan wat moest.
hello guys !
Alles ok hier ! HOLLYWOOD/VENICE BEACH was fun!
seffens begint de echte rondreis.
I ll keep you guys posted !
GREETZ FROM THE USA
Noortje
hello guys !
Alles ok hier ! HOLLYWOOD/VENICE BEACH was fun!
seffens begint de echte rondreis.
I ll keep you guys posted !
GREETZ FROM THE USA
Noortje
Hey,
Tof dat je al iets laat weten
Alé een goei begin dus
geniet ervan
grtz...
dirk geniet ervan! het is hier echt de max.
greetz
Hey,
morgen deze tijd zitten wij hopelijk in de lucht!
koffer is gepakt,ik ben klaar voor vertrek.
ik probeer net als noortje iets te posten van ginds.
I'm off
tot later
Dirk
Oeioei, het gaat hier stil worden dan.
Veel plezier ginder Dirk, amuseer u daar een beetje.
En hou ons op de hoogte.
Ik zal nog even moeten wachten...
Ik heb nu ook gehoord dat ik mijn ticketten niet krijg omdat dat een groepsticket is, dus er komt nog een fueltoeslag... :frown: :wtf:
Ik kan ze al niet meer tellen, denk dat dit de 4e fueltoeslag is.
Oeioei, het gaat hier stil worden dan.
Veel plezier ginder Dirk, amuseer u daar een beetje.
En hou ons op de hoogte.
Ik zal nog even moeten wachten...
Ik heb nu ook gehoord dat ik mijn ticketten niet krijg omdat dat een groepsticket is, dus er komt nog een fueltoeslag... :frown: :wtf:
Ik kan ze al niet meer tellen, denk dat dit de 4e fueltoeslag is.
Hey,
Ik ben er ook nog hé
Dirk een goede reis toegewenst geniet ervan !!
Wij hebben nog steeds geen fueltoeslag gehad
Maar ik vrees er ook een beetje voor:frown:
4 keer is echt wel veel vind ik...
da wordt ik zot denk:wtf:maja ge kunt er niks aan doen hé...
tot later...
grtz
Kristof
Van iemand die de reis gemaakt had,las ik het volgende bericht
(quote)
ik heb die reis gedaan met neckermann,en zou het ook nooit meer doen,op die manier.
Aan je eerste dag heb je helemaal niets aan van La tot Phoenix.Wanneer men in Phoenix aankomt rijdt men dadelijk naar het hotel (in een buitenwijk van het centrum) Om het centrum zelf te bezoeken lukt helemaal niet,veel te ver.
Het ging vervolgens heel snel.
Sedonia kregen we een uur om door te winkelstraat te lopen
Lake powel stopte we aan de stuwdam vond het nu niet zo spectaculair,naar het schijnt kan je er met bootjes gaan varen,maar daar heb ik niks van gezien
Grand canyon kwamen we toe rond 16u kregen 2u de tijd om vrij rond te lopen,dus rond 18u vertrekken,naar het hotel.Er werd een groepje afgezet bij de heli luchthaven. Men moest die excursie reserveren en betalen via de gids. En wat bleek de officieele prijs was veel goedkoper dan via de gids.Toen enkele mensen daar een opmerking over maakte,gaf de gids te kennen,dat dit kwam,omdat de bus een omweg moest maken,en voor dieselkosten dus.Mooi in eigen zak gestoken dus,de extra vergoeding.Zo duur zijn de brandstofprijzen niet in de states!
Iemand van onze groep vroeg om de skywalk te bezoeken,maar dat ging helemaal niet,was veel te ver volgens de gids.Toen ik thuis kwam had ik het effe opgezocht via google maps,en wat bleek veel verder dan 10 min rijden was het niet,vanwaar de bus ons afgezet had!!
Volgende dag naar Bryce.
Bryce canyon deden we 1 uitzicht,tijd ong 30 min en weer de bus in.
Zion daar reden we met de bus even door,stapte uit aan een centraal punt(20 min ong),en reden vervolgens weer door,hoogstens een uur dat ze er waren.Je komt dan rond 17u aan in las vegas.
Las vegas een volledige dag
Volgende dag is het enkel rijden,van Las Vegas tot Maripose,je doet dan helemaal niets,en de weg is heel saai.
Volgende dag Yosemite,persoonlijk viel dit park me wat tegen. In Alpen heb ik veel mooier zaken gezien,dan was yosemite te bieden heeft. En om er zover voor te rijden,lijkt het me echt de moeite niet voor.Waren er 1 volledige dag,maar ik heb zo het vermoeide dat de gids niet alles liet zien,en veel oversloeg.Van de tiogra pas(waar hier op het forum wel eens sprake van is)) ,sprak ie helemaal niet over,weet tot op vandaag zelf nog niet wat men daar wil mee zeggen
Dan 1 dag SF dat je op eigen houtje kan bezoeken.
De weg tussen SF en LA ging heel snel,veel van het uitzicht(de zeekant) ga je niet veel van zien,vermits men het grootste gedeelte via de autoweg doet.Voor mij hoefde het dan al niet meer,beter een dag langer in SF gebleven zijn en vandaar het vliegtuig terug naar Europa.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?