Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

worcaholic? Tis eerder van te moeten
Maar zolang ik bezig kan zijn, weinig tijd voor te stressen hé
Hier noemen ze dat ook wel een stresskip.
Ma nee, we zijn aan het overdrijven.
Ik heb nog wel wat gestressd, maar het gaat heel goed met mij.
Beter dan verwacht. Ik heb een heel goede nacht gehad. Niet wakker gelegen.

Ik vrees er een beetje voor dat jij uw tickets al zo vroeg gaat krijgen.
Die brandstoftoeslagen gaan ze zowiezo willen doorrekenen denk ik hé?
Tis wreed, ik hoor echt van veel mensen dat ze zoveel moeten bijbetalen.

ben benieuwd of mijne ticker gelukt is --> nee dus, even proberen met edit.

test, ticker test

edit : mmhh er valt helaas niet veel te zien hé.
ik heb nogthans gewoon gedaan wat moest.

Laatst bewerkt:
test, ticker test

edit : mmhh er valt helaas niet veel te zien hé.
ik heb nogthans gewoon gedaan wat moest.

Inderdaad er is een probleem dat ik over het hoofd heb gezien!
Voorlopig kan je de ticker tonen door een handtekening in te stellen (of gewoon een punt in te zetten).
De forum software laat enkel dingen in de handtekening zien als je een handtekening hebt ingesteld.

Vervelend probleem, maar ik ga het proberen op te lossen. Dat zal waarschijnlijk nog wel effe duren omdat dat niet zo simpel is.

Laatst bewerkt:
mensen,

Ik ga me nog douchen, erna ga ik rustig in bed liggen.
Dit zal mijn laatste post voor vertrek zijn

Groetjes en tot gauw!

Noortje

hello guys !

Alles ok hier ! HOLLYWOOD/VENICE BEACH was fun!
seffens begint de echte rondreis.
I ll keep you guys posted !

GREETZ FROM THE USA
Noortje

hello guys !

Alles ok hier ! HOLLYWOOD/VENICE BEACH was fun!
seffens begint de echte rondreis.
I ll keep you guys posted !

GREETZ FROM THE USA
Noortje

Hey,

Leuk dat je iets laat weten van ginder
Ik hoop dat de groep wat meevalt.
Amuseer jullie daar nog, maar dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn.

dirk geniet ervan! het is hier echt de max.

greetz

Hey.
tof dat je iets laat horen,heb je een goeie vlucht gehad?
Hoe zat het de beenruimte enzo?

Ik zal der zeker van genieten,nu begin ik toch ook af te tellen

amuseer je daar goed hé

groeten
Dirk

Hey,

morgen deze tijd zitten wij hopelijk in de lucht!
koffer is gepakt,ik ben klaar voor vertrek.
ik probeer net als noortje iets te posten van ginds.

I'm off

tot later

Dirk

Hey,

morgen deze tijd zitten wij hopelijk in de lucht!
koffer is gepakt,ik ben klaar voor vertrek.
ik probeer net als noortje iets te posten van ginds.

I'm off

tot later

Dirk

Oeioei, het gaat hier stil worden dan.
Veel plezier ginder Dirk, amuseer u daar een beetje.
En hou ons op de hoogte.

Ik zal nog even moeten wachten...
Ik heb nu ook gehoord dat ik mijn ticketten niet krijg omdat dat een groepsticket is, dus er komt nog een fueltoeslag... :frown: :wtf:
Ik kan ze al niet meer tellen, denk dat dit de 4e fueltoeslag is.

bedankt Fred,

ik probeer zeker iets te laten weten van ginder maar tijdens de eigenlijke rondreis is het blijkbaar wat moeilijker,we hebben al enkele dagen niets meer van ons Noortje gehoord
Die fueltoeslag,amai zeg :bad: volgend jaar zeker eens nakijken waar die inbegrepen is,maar ja is het dan wel de reis die graag wilt doen?in ieder geval zie ik elke brochure van elke touroperater na

tot later van in de states

Hey,

Ik ben er ook nog hé
Dirk een goede reis toegewenst geniet ervan !!
Wij hebben nog steeds geen fueltoeslag gehad
Maar ik vrees er ook een beetje voor:frown:
4 keer is echt wel veel vind ik...
da wordt ik zot denk:wtf:maja ge kunt er niks aan doen hé...
tot later...

grtz
Kristof

Fred,
Die vakantieticker krijg ik niet ingesteld
Heb al een handtekening gezet een puntje maar gaat niet,
blijkbaar doe ik nog iets verkeerd,ben ook zo gene pcfreak é

grtz
Kristof

Natuurlijk, die stille meelezers.
Jij krijgt de fueltoeslag in 1 keer. of achteraf durven ze blijkbaar ook. :wtf:
Inderdaad, je kan er niks aan doen.

Van iemand die de reis gemaakt had,las ik het volgende bericht

(quote)

ik heb die reis gedaan met neckermann,en zou het ook nooit meer doen,op die manier.

Aan je eerste dag heb je helemaal niets aan van La tot Phoenix.Wanneer men in Phoenix aankomt rijdt men dadelijk naar het hotel (in een buitenwijk van het centrum) Om het centrum zelf te bezoeken lukt helemaal niet,veel te ver.
Het ging vervolgens heel snel.

Sedonia kregen we een uur om door te winkelstraat te lopen

Lake powel stopte we aan de stuwdam vond het nu niet zo spectaculair,naar het schijnt kan je er met bootjes gaan varen,maar daar heb ik niks van gezien

Grand canyon kwamen we toe rond 16u kregen 2u de tijd om vrij rond te lopen,dus rond 18u vertrekken,naar het hotel.Er werd een groepje afgezet bij de heli luchthaven. Men moest die excursie reserveren en betalen via de gids. En wat bleek de officieele prijs was veel goedkoper dan via de gids.Toen enkele mensen daar een opmerking over maakte,gaf de gids te kennen,dat dit kwam,omdat de bus een omweg moest maken,en voor dieselkosten dus.Mooi in eigen zak gestoken dus,de extra vergoeding.Zo duur zijn de brandstofprijzen niet in de states!
Iemand van onze groep vroeg om de skywalk te bezoeken,maar dat ging helemaal niet,was veel te ver volgens de gids.Toen ik thuis kwam had ik het effe opgezocht via google maps,en wat bleek veel verder dan 10 min rijden was het niet,vanwaar de bus ons afgezet had!!
Volgende dag naar Bryce.

Bryce canyon deden we 1 uitzicht,tijd ong 30 min en weer de bus in.
Zion daar reden we met de bus even door,stapte uit aan een centraal punt(20 min ong),en reden vervolgens weer door,hoogstens een uur dat ze er waren.Je komt dan rond 17u aan in las vegas.

Las vegas een volledige dag
Volgende dag is het enkel rijden,van Las Vegas tot Maripose,je doet dan helemaal niets,en de weg is heel saai.

Volgende dag Yosemite,persoonlijk viel dit park me wat tegen. In Alpen heb ik veel mooier zaken gezien,dan was yosemite te bieden heeft. En om er zover voor te rijden,lijkt het me echt de moeite niet voor.Waren er 1 volledige dag,maar ik heb zo het vermoeide dat de gids niet alles liet zien,en veel oversloeg.Van de tiogra pas(waar hier op het forum wel eens sprake van is)) ,sprak ie helemaal niet over,weet tot op vandaag zelf nog niet wat men daar wil mee zeggen
Dan 1 dag SF dat je op eigen houtje kan bezoeken.
De weg tussen SF en LA ging heel snel,veel van het uitzicht(de zeekant) ga je niet veel van zien,vermits men het grootste gedeelte via de autoweg doet.Voor mij hoefde het dan al niet meer,beter een dag langer in SF gebleven zijn en vandaar het vliegtuig terug naar Europa.

Hallo Allemaal,

Ik heb deze reis pas gedaan, vertrokken op 4 juli. En ik moet zeggen, we hebben een fantastische reis gehad! We hadden een hele goede groep, reisleidster en buschauffeur. We hebben zelfs meer gedaan dan wat er oorspronkelijk vermeld stond. We zijn naar een gedeelte van Route 66 geweest en hebben daar ruim de tijd gehad om daar rond te lopen, we hebben ook de stad Phoenix bezocht en zijn daarna naar ons hotel in Scottsdale gegaan. Ik denk dat alles ook te maken heeft welke gids en buschauffeur je hebt. Die van ons was in elk geval super!!! Naar mijn gevoel heb ik alles gezien wat ik wou zien. Ok, soms gaat het wat snel, maar je kan moeilijk uren naar één en dezelfde plek blijven kijken hé. Wij zijn wel via de Tioga pas gereden, deze was gelukkig open! En het is een mooie route. De helicoptervlucht boven de Grand Canyon was heel leuk en mooi.

Kortom, ik zou het aan iedereen aanraden! Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt en verwacht. Als je niet snel tevreden bent, blijf je beter thuis volgens mij... Mijn verwachtingen zijn zeker ingevuld. En als alles meezit ga ik volgend jaar de East coast eens verkennen.

Groetjes!

Aan degene die nu aan de West Coast zitten: Geniet ervan! Het is zeer snel om!

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...