Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

Wat vond jij van Circus Circus,ik vond de bedden en het ontbijt heel goed maar het tapijt op de kamers???heb je dat bekeken,smerig seg:toxic: er waren ginder wel andere hotels hé,haha

goed geslapen !
ik heb eigenlijk niet zo héél hard op de details gelet.
Niet veel op kamer geweest.
binnen gekomen en op bed gaan liggen, slapen en opstaan haha.
weinig tijd gehad daar.
maar op zich, geen problemen gehad, echt nie.
Nergens eigenlijk.
Mh ofwel zijn wel héél gemakkelijke klanten

Als ik alles hier zo lees , zou ik precies wel nimmer durven terug gaan.
Het zou dan wel eens kunnen tegenvallen.

Ik heb trouwens ook een arm vol splinsters gehad.
tegen een boom in Yosemite geleund voor een foto
De boom die daar lag voor die waterval.

Aloha!

Volgend maand ben ik ergens in de US (in de bus wss).

Nog een paar vraagjes?

Hoe waren de badkamers in de hotels? (proper?)

Waren er in de groep ook mensen die alleen reisden?

Zo te lezen; was er niet veel tijd? Hebben jullie de tijd gehad om te winkelen en om 's avonds een stapje in de wereld te zetten?

Andere vragen zullen wss wel nog volgen hoor.

Groetjes

Ik heb over de hotels geen slecht woord te zeggen. ( maar wie ben ik ?)
Haha nee, iemand die over de hotels klaagt heeft toch een luxeprobleem denk ik. Het ene hotel is wat mooier dan het andere.
Trouwens DIRK, hebben jullie in the marriott geslapen?
Dat was echt een luxe / prachtig hotel.
In onze groep was niemand die alleen reisde. In de andere bus zat wel iemand die alleen reisde, dat weet ik toevallig.
Ge kunt winkelen, maar ik heb mijn tijd daar niet ingestoken.
Winkelen kan je hier ook...
En geloof me vrij, 's avonds ben je te moe om een stapje in de wereld te zetten
Wij gingen meestal gewoon ergens eten, wat zeveren met de groepsleden, en dan slapen.

en ja, de kans dat je volgende maand in de bus zit is groot
Ma ik zeg het, relativeer het.... Het valt allemaal reuze mee. Bij ons toch.

Hey,

Ja nu begin ik ook te twijfelen toch terug wat negatieve commentaar van sommige amai tis te hopen dat wij een mooi tapijt hebben in de kamer
Ik denk niet dat we daar op gaan letten wss zullen we daar te moe voor zijn
Ik hoop alleen dat we een goede gids en groep hebben hopelijk die Gratiana of die gids van jou Noortje ben de naam kwijt...:wtf:
U.S girl wanneer vertrek jij eigenlijk volgende maand?
Wij de 19de sept duurt nog ff...

Grtz.
Kristof.

hey,

Laat je afschrikken door enkele negatieve punten,het valt echt wel mee,maar als jullie enkel de positieve dingen horen,...zo kan je je beter voorbereiden vind ik
en dat vuil tapijt was enkel in Circus Circus,de bedden en badkamer waren er trouwens wel goed(en proper)net zoals in alle andere hotels trouwens

De Marriot was wel het beste hé,prachtig hotel!!

Nee een stapje in de wereld zetten was er bij ons ook niet bij,nog wat napraten bij een glaasje in de bar en slapen,trouwens de hotels liggen meestal toch wat afgelegen,dan moet jr toch al een taxi nemen en waar ga je dan naar toe??
In de grote steden is dat iets anders LA,LV en San Fran. maar wees gerust je zal moe genoeg zijn om niet de hele nacht te feesten

Splinsters Noortje,dat komt er van als je een boom wil knuffelen

Max noemt hij. Ik ga hem van de week eens mailen denk ik.
Ik zal dan meteen vragen of hij 19 september een rondreis doet
ALs je hem hebt, mag je echt nie klagen denk ik.
En als het een troost is, ons tapijt was niet vuil, dus dat is ook eerder toeval en pech hebben.
Elke reis is anders.
Ik heb zo een fijne reis gehad, en toch als ik hier weer lees heb ik precies weer bang, EN IK BEN AL TERUG !
conclusie : niet laten meeslepen door alle soorten reacties.
Gewoon lekker op reis gaan, en van elke minuut genieten. En ja ook de minuten in de bus hihi.
En als er iets tegenvalt, niet te hard opjagen! je bent in the USA !

Wij hadden onderweg een film gekregen over de gezondheidszorg in Amerika.
Das daar ook geen lachertje als je het mij vraagt !

Het begint allemaal te dagen nu .....
Ik denk dat Monument Valley toch ook wel een grote indruk op mij heeft nagelaten.
Ik ben zeer onder de indruk van de foto's die wij daar gemaakt hebben.
En ook Death Valley vond ik zéér speciaal.

Ik vond alles zo geweldig, behalve dat huisje in de rotsen van de indianen.
Dat vond ik maar tijdverlies héhé.

pfffff ik krijg ze niet groter !

Zo beter?
grand canyon

bryce canyon

Dat komt omdat je de verkeerde code gebruikt. Je linkt rechtstreeks naar de thumbnails, en die zijn niet groter.

Je kan ofwel de forum code gebruiken die onder de afbeelding word weergegeven op de site van ImageShack.

of je kan de directe link naar de afbeelding plaatsen, dan neem je dus de direct code. en dan kan je hier op het forum boven het textvak voor afbeelding toevoegen kiezen. Daar plak je de code.

Ik kom juist van de voorreis vergadering, ziet er een bangelijke reis uit!

En ik heb alle mensen natuurlijk al gezien.
Leeftijdscategorie is zoals we gewoon waren. We amuseren ons wel.
Ziet er wel een toffe groep uit.

Nog 20 dagen...

hey Noortje,

bedankt voor de foto's
Zijn echt wel knap ! kzal toch maar zeker genoeg geheugenkaartjes meenemen denk

grtz...

Ik kom juist van de voorreis vergadering, ziet er een bangelijke reis uit!

En ik heb alle mensen natuurlijk al gezien.
Leeftijdscategorie is zoals we gewoon waren. We amuseren ons wel.
Ziet er wel een toffe groep uit.

Nog 20 dagen...

Bedankt voor de foto's, ik zal een van dees er nog eens wat posten.
we hadden er 1200 dus ....
Oh een voorreis vergadering. Dat hadden wij niet...
Het kort op ...
Ik mis het aftellen.
Kga nog eens proberen... nog 356 dagen wie weet ....

DIRK, waar blijven uw foto's ?
Zijde al bekomen van uwe JET LAG ?

En voorreisvergadering hebben wij ook nie...
Noortje,zijn die foto's getrokken met een reflexcamera of een gewone digitale?
Da moet ik ook nog gaan kopen alé ne nieuwe heb wel 1ne ma is ondertussen toch al bijna 5j dus ja...ge moet toch een beetje zien da ge daar mé ne fatsoenlijke kodak sta hé
tis precies ma stillekes hie opt forum...
of denk ik da nei ma:wtf:
Grtz
Kristof...

In de Exif informatie van de foto staat dat ze met een Nikon S1 gemaakt zijn.
Dat kan je zien als je opanda IExif installeert...
http://www.opanda.com/en/iexif/index.html

Ben zelf ook amateurfotograaf (beetje uit de hand aan het lopen) Maar Ja... Ge moet toch goeie foto's hebben.

Iedereen is precies op verlof... En ikke nog nie...

Bedankt Fred !

Ja mijn goesting is de lumix tz5 jij zal dat misschien wel kennen is geen reflex maar wel een tof toestel had van mijn collega zijn tz3 mogen lenen is ong hetzelfde vooral die 10x optische zoom is fermideaal voor vakantiefoto's denk ik ne reflex zal wel beter zijn ma ik gebruik da voor de rest nie zo veel dus een beetje zot van zoveel geld te geven voor ne reflex vind ik...

grtz.

Over de TZ5 heb ik al heel wat positieve reacties gelezen, dus dat gaat zeker en vast een goed toestel zijn.

Als je alles tot in de puntjes wil uitzoeken kan je ééns gaan kijken op het forum van Belgiumdigital http://forum.belgiumdigital.com en daar kom je vanalles te weten. Er zijn daar ook heel wat gebruikers met een TZ5.

Ja, als je hem bijna enkel voor vakantiefoto's gebruikt is het inderdaad te zot om een spiegelreflex te kopen.

Bij een spiegelreflex moet je de foto's eigenlijk ook nabewerken, om er het beste uit te halen. En daar kruipt veel tijd in. Neem dat van mij aan...

Als je elke week wat foto's maakt, en 1 x per jaar een reis waar je dan nog ééns 5500 foto's maakt... Ben je het heel jaar door bezig met foto's bewerken.

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...