Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

5500
amai ja daar zal wel wa tijd in kruipen denk !
da forum da kende ik al ma toch bedankt é
Er staat idd veel positiefs op van de TZ5 dus ik denk wel dat ik die ga kopen en genoeg geheugenkaartjes denk ! 2 van 4g denk ik daar zulle al wa foto's mee kunnen trekken hé
wel geen 5500

grtz...

Inderdaad, ik heb zelf 1 van 8 GB en 2 van 2GB en ik kopieer deze onderweg naar mijn Vosonic VP 8360 imagetank met 160GB opslag.

Als je niet toekomt kan je er ginder natuurlijk altijd 1 bijkopen... (lage dollar)

Maar we zijn weer serieus aan het afdwalen van dit topic... (kzou wel verder willen zeveren ze) maar is niet zo interessant voor de rest die meeleest, en info zoekt over de westkust.

Back on Topic!

AUWKEY !!

counting down 37 dagen...

17 dagen... :dance::shake::dance:

355 dagen ????
moehahahahaa

foto's : Mijne vriend heeft een paar maand geleden een Sony alfa 100 aangeschaft.
+ een dikke maand geleden er nog een lens bij gekocht.
ik was eerst sceptisch. Het geld enzo, kost toch 700 euro !
Maar we hebben werkelijk PRACHTIGE foto's.
En hij doet het graag, hij is er vaak mee bezig, dus geen miskoop geweest.
En ja ik had een gewoon digitaal kodakje bij.... het verschil is er echt wel !

En waar is dat in Yosemite?

Dat is een goede vraag
Als ge met neckermann/thomas cook gaat zou je deze boom moeten tegenkomen.
Ik vond het echt wel de moeite.
Je kan het moeilijk vatten eigenlijk, allemaal boompjes, en dan af en toe
staat daar zo ne grote joekel tussen

Inderdaad dat is Santa Monica , ik was even verkeerd.

Geen probleem

Ik vraag me af wat er met Dirk is .... Hij laat zich zo weinig zien?
Wij willen foto's

Ik kan nog altijd niet geloven dat het voorbij is ....
Als ik mijn foto's bekijk, krijg ik een klein kropje in de keel.
achja, das het leven zeker?

Vermisten na dambreuk in Grand Canyon

LOS ANGELES - In Arizona, in het zuidoosten van Verenigde Staten, is een onbekend aantal mensen vermist nadat een dam in de Grand Canyon het begaf. Dat melden lokale media maandag. Een honderdtal inwoners en toeristen werden geëvacueerd.
De Redlands-dam, op een bijrivier van de Colorado, begaf het zondagochtend na dagen van hevige regen. Dat zorgde voor zware overstromingen in Supai, een dorp van de Havasupai-indianen, 350 kilometer ten noorden van de Phoenix.

Drie- tot vierhonderd mensen werden geëvacueerd en naar een tehuis van het Rode Kruis in Peach Springs gebracht, zo'n 100 kilometer ten zuidoosten van Supai. Onder hen bevinden zich ook 75 kampeerders. Bij de reddingsoperatie werden vijf helikopters ingeschakeld.

Volgens Maureen Oltrogge, woordvoerder van het Nationaal park van de Grand Canyon, blijft het wachten op informatie over bepaalde personen waarvan men dacht dat ze zich in de canyon bevonden op het moment van de overstroming. Zowel Oltrogge als de woordvoerder van de lokale sheriff konden geen preciezere informatie geven.

Volgens de laatste officiële informatie zijn er geen gewonden of grote schade in Supai, dat een belangrijke toeristische attractie is in de regio door de nabijheid van de watervallen van Havasu.
jns (afp)

Noortje,

Ik had nog een vraagje,als ge in Washington landt (die tussenlanding)moet ge dan uw koffers terug inchecken of niet?

Grtz...
Kristof.

Normaal gezien als je uit het vliegtuig stapt haal je je bagage op en ga je er mee langs de scanner en dan gaat deze automatisch verder naar het vliegtuig.

Je hoeft dus niet opnieuw in te checken, maar je moet wel met je valies door de douane.

Zo was het de laatste keer bij mij toch.
(maar kan natuurlijk zijt dat het ondertussen weer veranderd is)
Noortje zal dit wel kunnen bevestigen.

Oké thx Fred
Tis aan't afkorten hé jongen voor u

Oké thx Fred
Tis aan't afkorten hé jongen voor u

ja koffers nemen van de band, een paar formaliteiten, en dan weer op de band.
en ja dat ging allemaal vlotjes vond ik.
Hopelijk ben je niet zolang op washington als wij,want daar is werkelijk niets te zien !
Het lijkt nu allemaal zo onrealistisch dat ik daar geweest ben ...
Je reist aan een snel tempo.
Je bent gewaarschuwd. Maar dat wist je al hé, dat je veel ging zien in korte tijd

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...