Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

aargh fred, wat een verhalen !
maar soit, het heeft niets aan je reis gedaan denk ik zo?
Op de terugweg is het toch net iets minder erg dan op de heenreis, niet dan?

@kristof, je koffer niet op slot doen zonder tsa slot.
Ik heb mijn koffer niet gesloten. Ik had ook geen tsa slot.
Wel zo een speciale band rond gedaan moest de koffer ineens openspringen.
Ik weet totaal niet of ze in mijn koffer geweest zijn
Fijne reis !
Ik kan nog altijd niet geloven dat ik de reis gemaakt heb, dat we al terug zijn...

Goeiemorgen
Goed geslapen...

De reis was super, ik heb ook mooie foto's zo een 2800 stuks.
Ik ben er mee bezig, ze worden straks of deze nacht verkleind en de volgende nacht geupolad.
Ik maar er wel een nieuwe post van.

Wel niet zo leuk dat er nog 1 valies zoek is, waarschijnlijk zit deze nog in Londen Heathrow. :frown:
Ik ga nooit niet graag via Heathrow omwille van de bagage.
Maar het kon niet anders.

positief denken ivm die valies hé...
ben benieuwd.

Mhh, het kort op hé, iedereen heeft hier liggen aftellen, en sebiet is iedereen weer terug.
Moeten we dan over USA 2009 beginnen?
Och, ik weet niet wanneer, maar we gaan terug.

Jammer dat Dirk niet meer hier is met foto's en verhalen.
Zou zijn reis dan zo zijn tegengevallen?

Hey,

Fred die valies da komt wel goe al zou ik zelf ook zot worden denk
Ja Noortje ben gisteren nog is binnegewipt bij neckermann en ze raden toch ook zo'n tsa slot aan dus zen er gisteren nog 2 gaan kopen
seg da groen papier da ge moet invullen da ge ne crimineel zijt of nie
krijg je dat in zaventem al aan de balie?
komt echt wel dichtbij nu hoho
en moeten koffers nog pakken...
vandaag de laatste gaan werken
ik hoop maar dat we een goei vlucht hebben zonder vertraging enzo:wtf:

grtz...
kristof.

De valies is ondertussen terecht al al thuis gebracht.
Yep, het I-94 formulier krijgt ge als je je bagage incheckt, en als je het niet moest krijgen kan je het ook tijdens de vlucht nog krijgen.

Ik wens je al vast veel plezier en geen vertragingen. En een beetje beter weer dan wij hebben gehad.
We hebben het goed gehad ze, enkel spijtig dat het weer soms tegenviel.

Fijne reis Zazou !
Jullie gaan voor de western wonders... trek jullie ogen vooral héél hard open, en geniet, van elk moment!
Ookal valt er iets tegen.... Je bent aan de west coast! f*ck the world, doe alsof ge daar alleen zijt
Ik zou zo terug mee gaan!
Oei, ik wordt weer sentimenteel !
Straks nog eens fotokes kijken!

Laat iets van je horen he! al zal dat niet héél simpel zijn héhé.
En dan terug komen op het forum met foto's he !!
groetjes

Hey,
mercikes en ik ga zeker proberen om iets te laten horen !
kmoet mijn valies nog pakke
altijd de laatste moment é
ma ik heb verlof dus...da zal wel lukken
grtz...
Kristof.

Ik heb ze nog niet allemaal bekeken, maar degene die ik gezien heb zijn héél erg mooi.

Zie ik dat goed? heb jij daar sneeuw gezien?

Ik moet toegeven dat ik ze nog niet allemaal bekeken heb. Ben al 14 dagen terug...
Maar ze zijn precies wel goed.
Normaalgezien zou dat tijdens het weekend wel moeten lukken.

Yep, we hebben inderdaad sneeuw gezien. en temperaturen gehad van -1°C 's morgens tot 32°C in de dag.
We hebben ook redelijk wat wild gezien, zo stonden we 4 meter van een Bison die daar niet zo blij mee was. zonder een hek ofzo er tussen.
Ik heb nog verschillende andere dieren ook van dicht bij op foto gezet.

zazou terug in het land??

Hey,

Yes I'm back !!!!!!!!!!!
Sorry dat ik van ginder niks heb laten weten
We zijn terug thuis,we hadden geluk want flightcare is nog maar eens aant staken van deze morgend maar gene last van gehad.
We hebben een fantastische reis gehad !!
Alleen onze gids was minder maar we hadden een zeer leuke groep buiten een paar italianen die nogal wa lawaai maakten op de bus enzo...:wtf:
Ja onze gids noemde david en was afkomstig van San Francisco.De chauffeur was een vrouw Larice da was echt wel een goeike zij was van Texas !
Wat ik bedoel met een mindere gids is :Hij gaf eigenlijk nooit een degelijke uitleg als we ergens stopten,hij bleef meestal in de bus zitten met zijn laptopke en zijnen i phone.die helikoptervlucht boven de grand canyon gaan we nie doen zegt tem we gaan met een sportvliegtuigje boven Glenn canyon vliegen We hebben dat gedaan dat was ook zeer mooi maar had toch ook graag eens over de grand canyon gevlogen.om nog een vb te geven de 2de dag vertrokken we 's morgens in scottsdale aan het hotel(marriott)mooi trouwens,we waren 3 kwartier ver en toen begon hij pas iedereen te tellen met gevolg dat er 2 niet op de bus zaten die gingen vanaf de marriott mee met ons met gevolg terugdraaien(tijdverlies) Ik weet nie ma ik denk als gids het eerste wat je moet doen is zien of je groep volledig op de bus denk ik toch?? En hij was zelf altijd te laat !
Wij hebben alle extra excursies bij gedaan en de San Francisco night tour was ook wat tegengevallen dat kostte 23dollar en wat deden we het was 5 min van het hotel we gingen een kijkje nemen in het hyatt hotel 10min ong dan met cable car een klein toerke was wel tof ma kort dan had je 2u vrije tijd en dan terug naar hotel. was allemaal wel leuk maar ik vond sommige excursies vrij duur voor wat je krijgt.
Dat waren wat minpuntjes maar da wil nie zeggen dat wij geen geweldige reis gehad hebben !! Ik heb nogal ogen getrokken amai Monument valley bv was echt prachtig nie normaal daar wordt je toch ff stil van als je daar staat alé ik toch wij zijn daar met de jeeps meegereden was echt bangelijk.
Las Vegas Was is me da allemaal seg da was echt Amazing
waren op de 2de dag pas om 3u 's nachts thuis was echt de moeite die stratosphere tower bv wij zijn daar op geweest man dat uitzicht dat kun je niet beschrijven hadden jullie dat ook allemaal gedaan Fred&Noor?
Ik val hie bekan in slaap achter mijne pc zijn al 28 wakker ofzo...
In elk geval we hebben echt een fantastische reis gehad met een goede groep!! aja om toch nog een minpuntje te zeggen de laatste dag dat we vertrokken terug naar huis hadden geen ontbijt in het hotel dat had onze gids moeten bevestigen maar had dat natuurlijk nie gedaan...
Ik had het hier nog ergens gelezen op het forum maar had er nimmer aan gedacht Aja heb ong 1500 foto's getrokken en redelijk wa gefilmd voor degenen die het moest interesseren Fred?
Aja nog 1 ding
De laatste dag had de gids gezegd van die fooi dat je ong tussen de 66 en 80 dollar per koppel moest geven aan gids + chauffeur dat was dan 160 dollar per koppel maximumNiemand had dit gegeven iedereen had Larice(chauffeur) meer gegeven als de gids zelf ! met gevolg dat hij 2 koppels van de bus gezet heeft die gingen nog een paar dagen naar Santa Monica en de gids zei we zullen jullie daar wel afzetten maar onderweg begon hij zijn enveloppjes open te maken en hij moet razend geweest zijn hij heeft die mensen gewoon van de bus gezet!! Grellig hé !

jetlag groetjes...
Kristof.

hehe, ginder kom je altijd van alles tegen.

Maar ik veronderstel dat de goeie dingen je nog wel even bijblijven, en de minder goeie vergeet je gewoon.

Ik heb ook geen vlucht boven de Grand Canyon gedaan, ik heb er wel een klein wandelingetje in gedaan.

Natuurlijk heb ik interesse in de foto's.
Die van mij staan ook online (hier een paar posts boven)
Ik heb ook al de chauffeur meer gegeven dan de gids, ik heb toen ik de westkust deed de gids zelfs niets gegeven. Ze kon niks regelen, was onbeleefd en veranderde heel het hele schema. :wtf:

Gelukkig heb je je bagage.
Het risico is redelijk groot nu denk ik...

Alle, nog veel plezier met je Jetlag.
Gewoon opblijven tot deze avond, heb ik ook gedaan en werkte redelijk goed deze keer.

Hallo Kristof,

Fijn dat je zo genoten hebt, ondanks de minpuntjes.
Ik besef echter meer en meer dat wij echt een superreis hadden.
De gids was echt heel goed en ook de buschauffeur.
en ja wij hebben die dan ook allebei getipt zoals het hoorde.

wij hebben alle dingen gedaan die jij zegt. Maar we zijn wel over grand canyon gevlogen.
Momument valley is echt adembenemend mooi. Een ervaring om nooit te vergeten.
Hoe vond je de indiaanse pizza?

Las vegas is echt waaaanzinnig. Dat kan je gewoon thuis niet uitleggen wat dat is. Dat begrijp je pas als je zelf daar bent geweest.

Heb je in Bryce die zware wandeling gedaan ?

Hey,

Ja jullie hadden echt wel een goede groep denk da was toch ook alleen maar int nederlands é ? Bij ons in 3 talen en nederlands als laatste waarmee ik bedoel dat als hij iets uitlegde eerst int italiaans want dat kon hij het beste:wtf:
dan engels en dan nederlands,ik verstond hem eigenlijk beter in het engels als nederlands
Die indiaanse pizza euh da hebben wij nie gehad denk ik
wij hebben de 2de dag die T-bone steak gaan eten met de groep maar da was nie echt lekker chans dat het dessert warme appeltaart met ijs was
En die vlucht was ook wel prachtig over de glenn canyon en lake powell ik mocht vanvoor gaan zitten naast piloot ik was dus copiloot
Heb wel mooie foto's van daaruit kunnen nemenkzal is proberen om er een paar op te zetten...
Die wandeling in Bryce Canyon hebben we wel een stuk gedaan maar niet tot het einde want terug naar boven da was puffen é:green:
En ja Las vegas das waanzinnig é wij zijn daar 's nachts in de Stratosphere tower geweest 350m hoog daarboven heb je een prachtig zicht over de stad nie normaal Dan kon je ook nog in 3 attracties gaan daarboven maar daar heb ik toch voor gepast das echt voor waaghalzen
aja wij waren de jongste van de groep er was nog 1 jonger koppel rond de 30-35 ong de rest was allemaal 50-60ong ma wel een tof groepke
er waren 24 Belgen 12 italianen 8 denen en 2 franstaligen. die denen waren echt wel toffe mensen hebbe wat e-mail adressen uitgewisseld voor foto's.
Hadden jullie de laatste dag nog ontbijt kunnen regelen? Bij ons niemand ook nie degenen die terug in den hilton zaten wij zaten in de sheraton .hilton vond ik het beste da ontbijt da was goe wij mochten daar van alles nemen

Nog vragen?
ge zegt het maar

greetz
kristof.

doeme ik krijg die foto's er nie op hier op da forum,
Kzen ook zo genne pc freak é
Kan iemand mij helpen...
Fred? jij misschien prachtig fotoalbum trouwens amai
echt chique dings.
ofwel moette ellie e-mail adres geven Fred en Noortje dan want veu de rest is er nie veel beweging nemieje precies hier op da forum...dan kan ik wel wa foto's doorsturen...
grtz
Kristof.

Laatst bewerkt door een moderator:

Je moet ze wel verkleinen voor dat je ze hier kan uploaden...
Als dat niet lukt kan je ook gratis bijvoorbeeld een flickr account aanmaken.
Daar kan je de grote foto's opzetten.

Eventueel kan je ze ook naar mij mailen (fred@reisforum.info)
Dan kan ik ze hier in jou post plaatsen.

Ik heb de foto's van Kristof hier boven in zijn post bij gezet. nadat ik deze via e-mail had ontvangen.

Mooi dingen!
Mijn favorieten zijn foto 3, 4 en 5. Enkel de horizon nog wat rechtzetten.

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...