Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum, maar heb vorig jaar ook een rondreis door het Westen gemaakt. ( niet met een organisatie, maar zelf gepland ) Ik maak nog een verslag.

Wat ik toch nog even wil zeggen over de helicoptervlucht over Grand Canyon. Zet je hoogtevrees voor 1 keer aan de kant, want dit is echt prachtig !!! Als je hier de kans voor hebt, laat deze niet liggen. Ik kan in elk geval zeggen dat het ook niet beangstigend is. Schudden, beven, ... is er allemaal niet bij en je zit comfortabel. En als je over en door de canyon vliegt is het een en al wauw gevoel dus geen tijd om angst te hebben.

Ik las ook iets over een rondrit met een bus in Las vegas. Dit zou ik eerder laten schieten. Plan dit zelf en trek zelf over de strip. Neem tijd om je ook wat te amuseren, iets gaan drinken in de hotels rondneuzen. En vooral mensen kijken. Je ziet daar zowat het vreemdste allegaartje.
Zeker te zien: show van treasure island, fonteinen bij Bellagio, vulkaanuitbarsting bij Mirage. En zeker binnengaan in The Venetian en Caesars palace. ( Als je de tijd hebt natuurlijk )

Hey.

Laat maar iets weten als je verslag er is,ben benieuwd voor jouw ervaringen te lezen.

wat die rondrit met de bus in LV,daar heb je een punt,zal wel gezelliger zijn tussen de mensen op straat in de sfeer,...we zien wel!

weet jij ook of je voor die shows beter reseveert(ik denk niet dat die allemaal gratis zijn)of is het te doen de avond zelf gewoon er naar toe?

Nog tips anders voor deze reis,we doen: Los Angeles,Schottsdale,Grand Canyon,Kanab,Las Vegas,Mariposa,Yosemite San Francisco,Santa Maria.
Dit zijn de plaatsen waar we overnachten,dus hopelijk hebben we daar wat vrije tijd om ze te verkennen.

oh? ik dacht die helicoptervlucht in LAS VEGAS te doen...
Is er nog een ander mogelijkheid?
Want ik heb ook schrik veel te veel tijd te verliezen...
Ik lees alsmaar van mensen die die excursie in Las Vegas doen?

weet jij ook of je voor die shows beter reseveert(ik denk niet dat die allemaal gratis zijn)of is het te doen de avond zelf gewoon er naar toe?

De shows die buiten aan de hotels gebeuren zoals de piraten aan treasure island, de fonteinen en de vulkaanuitbarsting zijn allen gratis. Ook de circusvoorstelling in hotel circus circus is gratis.

Laatst bewerkt:

Scottsdale is ook zeker de moeite hoor! Leuk stadje om wat rond te neuzen.

ik zie het nu ja, neckermann heeft twee mogelijheden.
die parken en woestijnen, doe jij die?
Ik doe de western wonders. Dat was de enige bij Thomas cook.
Ik heb wel nie héél in detail gekeken.
maar op het eerste zicht zag ik niet veel verschillen.
Enkel de vertrekdata[/quote]

Ik doe ook Western Wonders,jij zal alles een weekje voor mij bezichtigen!misschien kunnen we van in de hotels eens inloggen en onze evaring meedelen,dat zou voor mij natuurlijk een voordeel zijn hé,dan kan ik al inspelen op wat komen gaat en eventueel trachten bij te sturen

ja wat moet je nu denken van die wijzigingen,dat we Phoenix niet bezoeken is misschien niet slecht,het is wel een lange rit 644km nu -omweg,dan kunnen Scottsdale is verkennen hé,zoals Fred zegt:de moeite waard?!

dat indianendorp daarentegen zag ik wel zitten,maarja kan wel zijn dat het ook niets is natuurlijk en dan hebben we wel meer tijd voor iets anders en beter?laat ons hopen!

Heb nog eens een mailtje gestuurd ivm het vliegtuig:

Geachte klant,Bedankt voor uw mail.Tot onze spijt kunnen wij geen zitplaatsen economy+ voor u reserveren
of dit dan op een of andere manier wel kan......?

Ik doe ook Western Wonders,jij zal alles een weekje voor mij bezichtigen!misschien kunnen we van in de hotels eens inloggen en onze evaring meedelen,dat zou voor mij natuurlijk een voordeel zijn hé,dan kan ik al inspelen op wat komen gaat en eventueel trachten bij te sturen

ja wat moet je nu denken van die wijzigingen,dat we Phoenix niet bezoeken is misschien niet slecht,het is wel een lange rit 644km nu -omweg,dan kunnen Scottsdale is verkennen hé,zoals Fred zegt:de moeite waard?!

dat indianendorp daarentegen zag ik wel zitten,maarja kan wel zijn dat het ook niets is natuurlijk en dan hebben we wel meer tijd voor iets anders en beter?laat ons hopen!

Heb nog eens een mailtje gestuurd ivm het vliegtuig:

Geachte klant,Bedankt voor uw mail.Tot onze spijt kunnen wij geen zitplaatsen economy+ voor u reserveren
of dit dan op een of andere manier wel kan......?[/quote]

Ik ga zeker proberen in te loggen.
Maar de vraag is hoeveel tijd daar voor is
dat zullen we dan wel zien hé
spannend.

we gaan positief denken

Je komt waarschijnlijk wel door Phoenix, maar Schottsdale is veel beter.

Ik probeer mij wat te herinneren, maar het is te lang geleden (2005) Dringend tijd om terug te gaan...

Ik weet nog wel dat het is Schotsdale heel warm was en dat er aan de Café's en Bars van die sprinkelaars staan als je binnen of buiten gaat. Zalig!
Het was er 94°F als wij daar waren.

Wat jullie zeker is moeten doen is Google Earth installeren en Overal wat gaan rondneuzen wat er daar te zien is.

Doe ik altijd als ik ergens heen vertrek.
Van de US zijn het zeer goede beelden op google Earth.

Je kan gewoon zoeken naar steden, bezienswaardigheden, hotels en noem maar op...

kijk is even in dit topic https://reisforum.net/algemeen/265-google-earth-bekijk-jou-vakantiebestemming-vanuit-lucht.html

Veel plezier ermee

Laatst bewerkt:

Hey,

ja dat is prachtig,ik moet wel nog wat zoeken,maar al doende leer ik het wel!:green:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga zeker proberen in te loggen.
Maar de vraag is hoeveel tijd daar voor is
dat zullen we dan wel zien hé
spannend.

we gaan positief denken

Hey,

Nog wat zitten neuzen en blijkbaar zijn er ook wat andere hotels dan in de brochure,kijk maar eens op de site van Neckermann of Thomas Cook,bij 'de reiswijzer' blijkbaar verblijven we in Las Vegas in het Sahara hotel ipv Circus Circus.Ziet er ook niet slecht uit,ik vind enkel de kamers wat tegenvallen(volgens de foto's die ik gevonden heb),maar dat is toch enkel maar om te slapen.Volgens wat ik er over gelezen heb zou het iets duurder zijn dan circus circus,dus ook beter!?
Afwachten maar.

Laatst bewerkt door een moderator:

ai, da meende nie? ik heb echt al zeer slechte dingen over sahara gelezen.
Wij staan echt ingesteld op circus circus.
Nu ben ik toch echt wel benieuwd.
Maar over sahara echt niet veel goeds gehoord hoor.

ps wat een heerlijk weertje, al is het nu al afzien.
Wat gaat Las Vegas geven?? koken

Och,... afwachten de ene vind sahara wel- de andere nie goe.Ik zag circus circus ook echt zittenmaar de kleine lettertjes in de brochure laat ze toe alles te veranderen, er staat 'programma en hotels onder voorbehoud'
Heb jij nog anwoord gekregen van thomas cook eigenlijk?

Ik heb weinig last van dit weertje,hou van warmte,heb ook wel vandaag airco geplaatst in onze living(onder druk van mijn lief vrouwtje!)
Ik had al kou na 10 min!!

Ja die kleine lettertjes had ik ook gelezen.
Ik zei ook al tegen mijne vriend we mogen ons niet té hard blind staren op dit programma. Wie weet is alles gewoon anders.
Dat zullen we toch pas ginds ondervinden.
Ik dacht eerst ook van circus circus wat is me dat??
Ma uiteindelijk slaap je er alleen hé.
Ik had toch graag eens in een sjieker hotel geslapen daar ma ja, geregelde reis, is geregelde reis.
Ik ben verre van een luxepaard, ma ik hoop toch da we nie alle dagen in een vies hotel zitten
Over het weer hoort ge mij ook nie klagen. Airco ben ik ook geen voorstander van.
Ik krijg daar nat snot van

hey,

Ik heb vandaag mijn reisagent moeten bevestigen dat wij akkoord waren met de wijzigingen.
Dat was verplicht.
Ik denk uit schrik dat wij ze anders gaan aanklagen?

hey,

Ik heb vandaag mijn reisagent moeten bevestigen dat wij akkoord waren met de wijzigingen.
Dat was verplicht.
Ik denk uit schrik dat wij ze anders gaan aanklagen?

hey,

Tot hiertoe niks meer gehoord van Neckermann,geen compensatie voor ons,(of die moet nog komen) ook geen bevestiging moeten geven voor de wijzigingen,die vinden dat waarschijnlijk de normaalste zaak hé.

Wat zou Thomas Cook trouwens doen indien je nu eens niet akkoord bent?
wel een mooie geste die compensatie.

En jazeker zie ik het ook nog volledig zitten,langzaam maar zeker komt die datum dichterbij,nog wat geduld!

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...