Voila,da bedoelde ik: als al die vrouwen,....
grapje!!
Dus dat zal op z'n chinees zijn vrees ik,maar dat zal de pret niet bederven we zijn tenslotte op vakantie
K'heb juist vernomen dat m'n schoonbroer & -zus ook geboekt hebben zelfde datum,er was een annulatie dus t'zal zeker plezant worden nu met die erbij,amai!We moeten dan wel zien dat we in dezelfde groep zitten als er zelfs 3 bussen dezelfde trip maken!Slapen die dan in verschillende hotels?ja! wie is hier nu aant zeveren? 150 man in the middle of nowhere in een hoteltje,haha!
Ik hoop dat we dan s'avonds toch wat op een redelijk uur in het hotel zijn kwestie van is te kunnen doorzakken
hehe
Je kan vragen aan de gids dat jullie in dezelfde groep willen, dat moeten zij toch kunnen regelen. Als ze dat niet wil doen geef je ze geen Tip.
Soms slapen de mensen van verschillende bussen in een verschillend hotel.
Ja ik geloof dat je meestal rond 17:00 u of zo aankomt, maar dat hangt van dag tot dag af. De ene keer is het vroeger, maar het zal ook regelmatig later zijn denk ik.
En geloof mij maar 3 bussen zal je zeker hebben.
1 bus Belgen (met misschien Fransen bij)
1 bus Duitsers
En dan was er nog een bus met nog wat in, maar ik weet niet juist meer van waar deze kwamen.
Als ze alles goed kunnen verdelen kan je geluk hebben natuurlijk.
dezelfde groep moet van hieruit wel te regelen zijn,tenslotte toch het zelfde reisburo.
Je maakt me wel ongerust!die bus met nog wat wat in?toch geen noorderburen hé
inderdaad.
Maak je niet ongerust.Het valt wel mee.
Ik heb echt geen idee, ik heb all groepen gehad met internationaal gezelschap Russen, Fransen, Duitsers, Nederlanders, Amerikanen, Canadezen, Italianen, Spanjaarden en noem maar op...
Met onze noorderburen heb ik mij ook al goed geamuseerd.
Ik vind persoonlijk internationaal gezelschap ook wel tof.
Maar ik begrijp wel dat sommige mensen graag enkel Nederlands horen.
amai, ik heb hier weer heel wat kunnen bijlezen
Ma ik behoor dus tot die vrouwen hé
Enfin, Dirk, ik zit met dezelfde vragen... die busreis dat gezelschap.
Ge vraagt u mss af waarom boekt ge dan zo een reis?
Ma wij willen naar Amerika, en dit leek ons een ideale manier voor een eerste kennismaking.
Dus de rest nemen wij er maar bij?
Maar idd overvolle bussen, vervelende mensen? leuke mensen ?
Zolang die bus maar niet stinkt ben ik al tevreden haha (foei)
Het zal zowiezo afwachten zijn.
Maar Dirk wat leuk dat jullie met 4 zullen zijn!
ps ik zie dat de dollar weer wat gestegen is. Ik denk dat ik er nog een paar ga bij bestellen
Dollars heb ik wat te vroeg gekocht zo te zien,niks aan te doen!
ach, toen was de dollar toch ook héél sterk.
Voor het zelfde geld was hij gezakt hé.
Je hebt toch ook nog "goedkope" dollars kunnen kopen.
Je kan dat toch nie voorspellen.
Dat is het hé,voorspellen kan je helaas niet.
Spijtig da we niet met 6 vertrekken,hadden we wij een week eerder of jullie eentje later geboekt,...
t'Is toch tof zo is van gedachten wisselen,en als je dan geluk hebt om op dezelfde dag te vertrekken, dat was wel tof geweest hé.Je kent elkaar zo al een beetje,lijkt me.
Toch raar dat er zo weinig,..niemand? alleen wij blijkbaar die deze reis maken eens wat info zoeken via deze weg.Of zouden er nog andere wegen zijn om in kontakt te komen met deze mensen?
Maar men leert iedereen wel kennen op de reis zelf natuurlijk.
Wij hebben 11 juli gekozen omdat dat het begin van bouwverlof is.
(vriend zijn bedrijf sluit dan 3 weken ) die vrijdag hebben we bijgevraagd omdat dat eigenlijk de laatste werkdag is.
Als we dan terug komen heeft hij nog een week om te recupereren.
Ik moet helaas terug aan het werk. Wij mogen maar max 2 weken verlof namekaar nemen. en ik heb al 2 dagen extra. ( vrijdag van vertrek, en de maandag als we terug zijn)
dus ja, jammer, ik had het ook wel leuk gevonden moesten we samen gaan.
Dan ben je toch al ergens een beetje zeker van hé
Wie weet wie deze topic allemaal in het geheim volgt
Ma ik heb me inderdaad ook al suf gezocht achter ervaringen enzo.
Zéér weinig info te vinden over deze reis.
maar ja, zo lang doen ze dit nog niet hé?
veel positieve dingen vind je niet :s
http://amerika.discussiegroep.info/index.php?PHPSESSID=dec378739cc989574e2a2703692eaee9&topic=7138.0
of deze
[DLMURL]http://forum.libelle.be/viewtopic.php?t=318867&highlight=rondreis&sid=596011020688834f5d0accdbfaa249ad[/DLMURL]
Hallo daar,
Ja, ik moet toegeven dat ik deze topic toch wel al een tijdje volg en wel om de volgende reden: ik maak namelijk ook een begeleide rondreis in het westen van amerika.
Ik heb er tot nu toe niet op gereageerd omdat het niet met thomas cook of neckermann is maar kijk eens op www.cassimons.be bij groepsreizen en jullie kunnen zien wat ik ga uitspoken in the usa.
En wat betreft die negatieve commentaren op sommige sites: ja kijk, ieder heeft zo zijn eigen mening over bepaalde dingen en het wil niet zeggen omdat anderen die lange busreizen vervelend vinden dat jullie dat ook moeten vinden , niet ?
Ik heb zelf al een aantal reizen gedaan met lange busreizen en het schrikt mij nog altijd niet af hoor. Ik hoor mensen graag zeggen om zelf alles te organiseren en zelf te rijden enzovoort maar ik ben nu eenmaal ook iemand die alleen reist en ik zie mij daar nog niet in mijn eentje rondcruisen in de usa hoor.
Dus ik zou zeggen: just wait and see !!! Jullie reis heeft evenveel kans op slagen als op niet slagen denk ik dan maar.
Groetjes
Hey, merci voor ook iets te posten
In elk geval hebben wij KUONI en GAZELLE en CONNECTIONS overwogen.
Maar geen van deze drie hadden een reis tijdens periode hout en bouw.
Helaas, daarom thomas cook. alhoewel helaas, dat valt nog af te wachten hé
@ dirk
dit staat in de brochure van Thomas cook :
Op dag 2 in Los Angeles heb je een vrije dag. Indien je een excursie wenst te reserveren voor die dag kan dit alleen mits reservatie vooraf via je reisagent.
Gelieve voor elke deelnemer steeds de correcte geboortedatum door te geven. Bij annulering vanaf drie dagen voor vertrek is er geen terugbetaling mogelijk. Prijzen steeds per persoon o.b.v. een tweepersoonskamer. Prijzen o.b.v. éénpersoonskamer op aanvraag.
Maak je keuze uit onderstaande voorstellen:
Excursie 1: Halve dag stadsbezoek Los Angeles (voormiddag)
Bezoek aan het Dorothy Chandelier Theater, Olvera Street, de Hollywood Hills, Hollywood Boulevard (met o.a. het Chinese Theater). Vervolgens verkennen we Sunset Boulevard en rijden we via Sunset Plaza naar Beverly Hills, waar we langs de huizen van bekende sterren rijden. Op Rodeo Drive heb je mogelijkheid om te lunchen (niet inbegrepen) en te shoppen.
Totale duur 3 tot 4 uur. Min. 2 deelnemers. Taal: Engels.
Excursie 2: Universal Studios (volledige dag)
Bezoek aan Universal Studios, het drukste televisie- en filmstudiothemapark ter wereld.
Lunch niet inbegrepen. Min. 2 deelnemers. Taal: Engels.
Excursie 3: Grote Los Angeles tour (halve dag)
Bezoek aan het Dorothy Chandelier Theater, Olvera Street, de Hollywood Hills, Hollywood Boulevard (met o.a. het Chinese Theater). Vervolgens verkennen we Sunset Boulevard en rijden we via Sunset Plaza naar Beverly Hills, waar we langs de huizen van bekende sterren rijden. Op Rodeo Drive heb je mogelijkheid om te lunchen (niet inbegrepen) en te shoppen. Aansluitend bezoek aan de beroemde stranden van Venice Beach en Marina del Rey.
Min. 2 deelnemers. Taal: Engels.
Excursie 4: Combinatie stadsbezoek LA en toegang tot Universal Studios (volledige dag)
Combinatie van excursie 1 + 2.
Totale duur 7 tot 8 uur. Min. 2 deelnemers. Taal: Engels.
dus ik denk dat het daar over gaat?
Mss hebben ze ook online andere dingen gereserveerd?
vb die helicoptervluchten, online zijn die goedkoper hé.
Maar zoiets kan je onmogelijk op voorhand boeken me dunkt?
Ik ga in elk geval positief ingesteld naar daar ! We gaan er het beste van maken.
En Dirk, als ze zo weinig mensen reageren, misschien zitten we dan toch lekker met héééél wenig volk op die bus
Excursie 2: Universal Studios (volledige dag)
Bezoek aan Universal Studios, het drukste televisie- en filmstudiothemapark ter wereld.
Lunch niet inbegrepen. Min. 2 deelnemers. Taal: Engels.
hey,
@Angelstorm
Heb even jou reis bekeken,deze is volgens mij dezelfde als de onze enkel hebben wij op dag 2 een vrije dag in LA en jij op de laatste dag maar verder dezelfde route denk ik.
Kijk maar eens op de site van Neckermann of Thomas Cook.
@Noortje
Inderdaad,op voorhand online iets boeken kan moeilijk als ze op de laatste moment nog iets wijzigen bv. van de route afwijken dan je hebt wel pech.
Wij hebben in ieder geval ook niets geboekt in LA,krijgen binnenkort de zekerheid of onze kennis ons daar kan rondleiden!
anders doen we dit wel op eigen houtjeook voor de andere vrije dagen bekijken we het daar wel.
wij hebben ook 9/10 een kennis die ons in LA opvangt.
oh man, ik kijk er zooo naar uit.
wel een drukke periode voor ons!
wij hebben een huurcontract ondertekend en 1 juli krijgen we de sleutel!
even alles op een hoop
MAAR LAAT MAAR KOMEN
hoho,1 juli de sleutel,dan nog wat schilderen,behangen,... dan verhuizen? of doe je dat na de reis? en nog geen verlof dus alles s'avonds pff liever jij dan ik
voor mij 4 juli laatste dag werken,dan nog een weekje standby en dan,... gsm uit en lekker 3 weken vakantie
@ Fred
een volle dag universal studios lijkt wel tof,maar dan missen we wel de rest van LA,we zijn er nl maar 1 dag,dus ik denk dat het voor de volgende keer zal zijn als we de reis zelf plannen mss
en zo zie je hé op voorhand iets boeken is inderdaad wel riskant
ja, we verhuizen pas na de reis denk ik.
ik werk tot 10 juli, en 11 juli vertrekken we.
zal zwaar worden, maar soit da zal wel lukken.
We krijgen veel hulp.
Over LA
die universal studio's wouden we ook wel zien.
maar uiteindelijk kost dat best veel hé?
De vraag is of het dat waard is, maar dat is ook voor iedereen anders.
Trouwens wie boekt zoiets op voorhand?
Kan me inbeelden dat als je daar bent, je gewoon naar universal kan gaan?
Ik denk als het met die kennis niet moest lukken dat we dat toch gaan doen.
Als je op je eentje op een dag LA wil verkennen, gaat nie lukken vrees ik hé.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?