Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondreis West Coast

mja, de plaatsen kunde toch niet kiezen hé?
wel dan?

Je kan dat natuurlijk altijd vragen bij het inchecken. Als er nog plaats is waarom niet...

Ik ga proberen straks nog wat foto's van mijn reis langs de westkust te uploaden...
Laat nog wel wat weten dan.

Eindelijk het is zo ver... Alle foto's zijn geupload.

https://reisforum.net/album.php?albumid=8

Meer werk dan ik dacht.
Dit is de selectie van 100 foto's uit de 5500 foto's die ik toen gemaakt heb.

Ik zie graag jullie selectie foto's ook als jullie terug zijn he...
Ik laat de mijne dan ook weer zien.

Laatst bewerkt:
Je kan dat natuurlijk altijd vragen bij het inchecken. Als er nog plaats is waarom niet...

Ik ga proberen straks nog wat foto's van mijn reis langs de westkust te uploaden...
Laat nog wel wat weten dan.

die seatguru had ik al gevonden,maar ik graag de info van né kenner hé
bij het inchecken hier wordt dat wel gevraagd waar je wil zitten zolang er plaats is hé,wie eerst komt,...

die seatguru had ik al gevonden,maar ik graag de info van né kenner hé
bij het inchecken hier wordt dat wel gevraagd waar je wil zitten zolang er plaats is hé,wie eerst komt,...

wordt dat gedaan? beetje geld neerleggen bij het inchecken?(omzo beter plaatsen te krijgen)

ik denk niet dat ze dat riskeren om geld aan te nemen,alhoewel je nooit weet

Boeing 777 , Boeing 757-200,maar ik ben ook niet zeker hoor
dat weten we zeker als we onze vlucht nummers weten

die goei plaatsen zijn allemaal in economy plus.
wij zitten maar gewoon economy zeker?
Ik ga gewoon postief denken en HOPEN dat ik niet op de laatste rij zit.
dat zou ik toch wel vreselijk vinden!
pff nog 1 maand en 2 dagen.
te bedenken dat ik in januari al geboekt heb....
Maar het kort op!

Laatst bewerkt:

gewoon zo vroeg mogelijk inchecken,en goede plaats vragen.Eens we onze tickets hebben ga ik toch eens kijken of niet kunnen upgraden naar economy plus,je weet maar nooit met wat toeslag te betalen.het is toch een lange vlucht hé.
jij ziet er al even hard naar uit als ik dacht ik
nog 39 dagen!

mooie foto's,'kheb wel gezien waarom jij naar 'Carneys@sunsetstrip' gegaan bent:

Happy Hour !haha!

als we terug zijn mag je onze foto's verwachten

Laatst bewerkt door een moderator:
mooie foto's,'kheb wel gezien waarom jij naar 'Carneys@sunsetstrip' gegaan bent:

Happy Hour !haha!

als we terug zijn mag je onze foto's verwachten
Natuurlijk dat had ik gezien... :beer: :cocktail: :yummie:

Super!

nog wat aant neuzen geweest op de site van neckermann,hotel in Las Vegas blijkt nu toch weer Circus Circus te zijn.
had de info al afgeprint,kzal beter wachten tot op het laatste om dit af te printen!!die wijzigen zo vaak dingen zeg!

Jij zou ze direct beginnen omkopen. Is helemaal niet nodig, gewoon vragen.

ik heb dat gelezen in een las vegas topic.
dat als je daar in een hotel inboekt je wat geld moet neerleggen, dan krijg je schijnt een betere kamer.
of het waar is????

trouwens money is all?
is las vegas toch haha.
ma soit, ik ben niet zo groot, mijn vlucht gaat zowiezo meevallen denk ik.
mijne vriend daarentegen.. AIAIAIAIAI

nog wat aant neuzen geweest op de site van neckermann,hotel in Las Vegas blijkt nu toch weer Circus Circus te zijn.
had de info al afgeprint,kzal beter wachten tot op het laatste om dit af te printen!!die wijzigen zo vaak dingen zeg!

Ik vraag me ook af welk hotel in vegas.
Ik hoop toch circus circus.
vergeleken met sahara lijkt me dit toch wel beter....

Echt stom dat we niet op dezelfde reis zitten!
anders konden we daar als groep de boel verkennen!

Seg....
Ik heb mijn paspoort gehaald.
Ik vrees dat dit niet machineleesbaar is?
ik zie gewoon nergens een chip ofzo?
Ik zit nu wel met de handen in het haar.
Hebben jullie paspoort een chip

Laatst bewerkt:

wat ik gelezen heb ,als van je hieruit reseveert en dan ginder een upgread vragen,je dit dit meestal wel krijgt ... gratis!
maar of dat voor ons gaat lukken met zoveel man gelijk binnen komen,en de ene hoort dat van de ander en iedereen wil een betere kamer??

jij denkt dat jouw vlucht gaat meevallen,maar als jouw vriend zo lang is gaat hij zijn benen toch wat in jouw richting moeten plooien hoor dus dan zit jij weer krap

weer slecht nieuws op een forum :

Wij hebben al veel reizen gemaakt buiten Europa. met verschillende touroporators. Verleden jaar voor het eerst met Thomas Cook naar Zuid-Afrika, en ik heb ook voor het eerst een klachtenbrief geschreven.
Thomas Cook heeft een brief terug geschreven met verontschuldigingen.
De mensen die dezelfde reis deden met Neckermann en ook een klachtenbrief schreven, hebben wel een waardebon gekregen ter compensatie.
Dit jaar vroeg ik informatie voor Indonesië: de reis ging niet door wegens niet genoeg inschrijvingen en ... het vliegtuig was volzet....heel eigenaardig.
Voor een wereldreis best een andere touroperator !

Pffff, ik begin meer en meer stress te krijgen. ( weet het , is niet gezond )

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...