Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis westkust Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

annelies82

New Member
Hoi,
Ik ben Annelies, 29 jaar en ik reis heel graag. Samen met een vriend ben ik al aan het dromen over een volgende vakantie. We zouden heel graag met een auto de westkust van Amerika verkennen tijdens de zomer van 2012. Aangezien ik werk in het onderwijs, kan ik wel enkel in juli en augustus. Het zou leuk zijn moesten we nog 2 mensen vinden die hierin geïnteresseerd zijn. Interesse? Laat het dan vlug weten!

Hoi Annelies,

Het is idd een echte aanrader om het Westen van Amerika eens te bezoeken. Ikzelf ben nu al 3 jaar op rij naar het Westen aant gaan en heb nu toch het grootste gedeelte van parken en steden gezien. Het zijn echt vakanties om nooit te vergeten en de Amerikanen zijn toffe vriendelijk mensen. De periode dat jij wilt gaan is natuurlijk wel een dure periode. Ikzelf ben altijd in september geweest omdat het dan een stuk goedkoper is en minder druk van touristen. Wss ga ik dit jaar terug in juni of september. Indien je graag wat meer informatie wil over wat zeker de moeite is om te bezoeken mag je mij altijd een mailtje sturen. Ik zal je dan graag verder helpen. Thunderbot11@gmail.com.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...