Rondreis Zuid-Frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter J

New Member
Hallo

Ik zou graag dit jaar in juni of september een reisje maken naar Zuid-Franrkijk (2à3 weken). Het liefst zou ik wat willen rondreizen. Ik hou van een beetje afwisseling. Een stad bezoeken, een trektochtje in de natuur, een beetje rondrijden. Ik ben geen type voor een strandvakantie.

Wat ik evt. ook overweeg is een trektocht met de fiets. Op het gemak, ik ben geen geoefend fietser. Evt. eerst een stuk met de trein, anders geraken we nooit in Zuid-Frankrijk.

Ik ben 24 jaar en woon in Oost-Vlaanderen. Ik zou bij voorkeur met leeftijdsgenoten (min of meer) willen weggaan. Mocht het je wat lijken, laat gerust iets weten.

Groetjes,
Pieter

hallo ,

lijkt me leuk om te doen ik heb nog 2 weken verlof in september dus ;)
Wat zou je er eventueel van vinden om alles met de trein te doen , zo een interrail pass bv ? en dan mss iets verder te gaan dan zuid-frankrijk?
het enige wat ik niet echt zie zitten is fietsen maar wat niet is kan mss nog komen ;).

ikzelf ben zelf 23j en kom uit west-vl

grtjes
lisa

Dag Lisa

Ik zie een interrail evt. ook wel zitten. De fiets hoeft niet perse, het was eerder een optie die ik open hou. Ik ben verder niet echt op de hoogte van die interrail pass, kan je daar mee op eender welke trein of zijn dat een aantal trajecten die vast staan. Ik zie het bijvoorbeeld niet zitten om heel de tijd van metropool naar metropool te reizen.

Ik heb je een privébericht gestuurd met mijn e-mailadres, dat praat wat makkelijker.

Groetjes,
Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan