Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter De Sutter

New Member
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten die het eventueel ziet zitten om samen met mij rond te trekken in Europa. Min periode van 10 dagen. De bestemming die ik op het oog heb, is het gebied van de Balkan. (Kroatië, Albanië, Montengro, Kosovo, ...)

Graag blijf ik niet steeds op dezelfde plaats, dus lekker aan het strand liggen in de zon is voor mij geen optie! Aangezien ik nog student ben, hou ik er van om low budget te reizen. Tent en liften zie ik dus zeker zitten!

Ik ben voorlopig vrij gedurende de hele zomerperiode (buiten Gentse Feesten 18 - 27 juli)

Indien iemand een ander voorstel heeft of het eventueel zit zitten om samen zo'n rondreis uit te stippelen, shoot! Ik geef graag de voorkeur aan personen rond de leeftijd 20-25 (ikzelf ben 22 jaar) die niet vies zijn van een actieve vakantie waar actie, avontuur, low-comfort, en rondtrekken centraal staan. Graag ook wel een beetje sociaal zijn

Hallo

Ik ben ook op zoek voor deze vakantie eens op avontuur te trekken. Wou vorig jaar backpacken in het lake district in Engeland en dat is dan niet kunnen doorgaan, dus deze zomer wil ik echt wel eens zo een trektocht maken door de natuur en vele bezienswaardigheden zien/bezoeken. Ik ben Bram 21 jaar en ook student, dus veel geld heb ik niet op overschot. Ik wil echt zo goedkoop mogelijk met de rugzak en tent al liftend of goedkoop transport een trektocht maken. Een vriend van mij zou het ook zien zitten om mee te gaan, maar ik zou graag ook iemand anders meehebben die een beter zicht heeft op de reis(waar naartoe?Transport?Overnachten? enz..) en/of die al zo een reis heeft gemaakt. Je kan me anders eens mailen als je interesse hebt. Dat is gemakkelijker dan via het forum.
Groeten
Bram
bramvanmeenen@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...