Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreizen met camper

Status
Niet open voor verdere reacties.

karin66

New Member
Beste Allemaal

Ik zal mij even voorstellen,ik ben sinds 4jaar weduwe van 66 ,ben sportief,gezond en zou graag mijn leven willen omgooien,om nog vele mooie jaren te hebben!!!

Ik zou graag met een groepje 60+ met een camper een rondreis gaan maken en vraag mij af of hiervoor interesse is?????

Graag hoor ik,groetjes Karin

He. Ik ben Wim 66 lentes op de teller weduwnaar sinds 8 maanden. In het bezit van een camper. Waarmee wij veel weg zijn geweest.
En ik ben bezig aan de bouw van een 4x4 camper truck om er mee naar richting zuid Afrika te trekken. Doch na het overlijden van mijn vrouw licht alles een beetje stil. Geen zin meer om verder te doen. Maar de microbe heeft mij gebeten en ik begin meer en meer het idee te krijgen om een gelijkgezinde te zoeken en toch dit project tot een goed eind te brengen. De Bedoeling zou zijn om ergens rond september dit jaar mijn truck camper klaar te krijgen. En dan een stapje in de wereld te gaan zetten. ls u dit zou aanspreken hoor ik het graag van u??
Mvg Wim

Dag Karin,
Lijkt me leuk,
Heb ook Camper, hou me op de hoogte.
Groetjes
Jan Postma Friesland.

Bijlagen

• 20230203_191017.webp
    442.6 KB · Weergaven: 6

Bedankt voor jullie reactie
Helaas heb ik onverwachts een nieuwe knie gekregen en zit volop in mijn revalidatie
Deze zomer sla ik over om goed te herstellen. Jullie horen nog van mij

Groetjes Karin de Gast-van Veen

Hallo Karin
Ben Geesje Sattler en woon in Drenthe en heb een buscamper.
Ben op zoek naar medereiziger om naar Scandinavië te gaan deze zomer.
Waar woon jij?
wacht je antwoord af. Groetjes Geesje

hallo allemaal ik ben een man van 74 alleenstaand en zou gaarne meedoen aan trips met eventueel een camper woon in brabant en ben ok zoek naar mensen om samen vakantie te vieren. ben gezond van lijf en leden gr. robert

Ik zie dat er al heel wat alleenstaande ( 60+) camperaars zijn die met een groepje willen reizen. Wel alleenstaand maar niet alleengaand. Maar hoe leg je de contacten met elkaar?
Als je interesse hebt, laat me het weten dus plaats een reactie. Dan geef ik mijn tel. nummer voor verder contact.
Groet en tot ……? Klaasjo

wij zijn een stel 65 jaar en gaan binnenkort met de camper naar Spanje lekker rondtrekken leuke dingen ondernemen. Mochten er camperaars zijn die mee willen solo of stel laat ons het weten mss kunnen we iets voor elkaar betekenen.
groet Rob en Yvon

Hoi Karin, dat is een leuk idee. Zelf wil ik ook graag nog leuke reizen maken met mijn hond en camper. Met twee of meer is dat een stuk gezelliger en een mooie aanvulling. Voor 2024 wil ik het South-West-Coast-Path gaan ontdekken. Ik heb daarvoor alle tijd en het zou super zijn als er meer camperaars zijn die deze intentie ook hebben. Je eigen avontuur volgen en toch niet alleen zijn.

Bijlagen

• IMG-20230921-WA0076.webp
    473.5 KB · Weergaven: 3
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...