Rondtrekken met de fiets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbie

New Member
Zijn er gelijkgestemde die in 2013 een rondtrip met de (trekking)fiets zouden willen maken? Plannen zijn er nog niet, enkel de droom om enkele landen per fiets te verkennen. Planning opmaken in grote lijnen, maar toch meer het avontuurlijke (we-zien-wel) opzoeken en de toeristische plaatsen mijden.

Nu ik 25 jaar ben heb ik een gevoel van nu of nooit. Eventueel ook een reis over een langere periode.

Moest je gelijke ideeën, goesting of plannen hebben laat zeker iets weten!

Hey Bobbie,

Kzit al een tijdje met hetzelfde gedacht, kvind alleen niemand om mee te gaan :p Kweet eigenlijk ook nog niet echt waar ik naartoe wil. Ik ben 21 jaar oud en woon in Dendermonde.

Greetz,

Thomas

Hoi Thomas,

Leuk! Ik ben ook nog niemand tegen gekomen die mee op het bootje wilt stappen.

Jammer dat je zover woont, ik ben van Limburg, anders konden we al eens kennis maken.

Perfecte timing?

Hey heren!

Ik heb sinds vandaag plots het idee: ik wil gewoon impulsief vertrekken en zien waar ik uitkom.
Niet teveel plannen, gewoon rondtrekken en mooie plekjes verkennen.

Met de auto wil ik, maar met de fiets of de trein leek me wel iets.
Alleen jammer dat alles wat ik googel over de trein zo duur lijkt.
Dus mijn volgende optie was ook: de fiets.

Net als ik met het idee zit om met de fiets weg te gaan, zag ik jullie berichtjes.
Vandaar: perfect getimed ;-)

Ik heb geen speciale fiets, heb geen geld in overvloed en mijn conditie is ook niet super (wordt wel aan gewerkt :p)
Maar ik heb wel enorm veel zin om eens de wereld te verkennen.

Hebben jullie al verdere concrete plannen?

Groetjes vanuit West-Vlaanderen
Bieke

Dag allen

Nu het wat zonniger wordt, begin ik ook weer zin te krijgen in een fietsreis. Ik zou graag in juni of september met de fiets gaan rondtoeren. Juli en augustus zijn moeilijker te regelen met mijn werk. Juni en september hebben het voordeel dat je dan niet in het hoogseizoen reist. Evt. zou ik eerst een stuk met de trein willen reizen en vandaar met de fiets verder gaan. Ik ben geen geoefende fietser en heb ook geen aangepaste trekkingsfiets. De nadruk moet wel bij de reis liggen en niet te veel op het fietsen.

Bon laat maar weten wat jullie denken. Ik ben trouwens 24 jaar.

Groetjes,
Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan