Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rondtrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura S

New Member
Hoi iedereen,
Ik ben een meisje van 18 jaar oud en ik zoek een leuke, grappige,avontuurlijke, spontane kortom een super toffe reisgenoot! Ik ben zelf een heel avontuurlijk persoon en wil erop uit met de rugzak en de tent.
Maar het is moeilijk om een persoon te vinden die diezelfde interesses heeft. Ik wil voornameijk genieten van de natuur en tot rust komen in de natuur. Maar alleen is ook maar alleen.
Ik wil zelf ook nog heel veel leren, van hoe je een goede backpacking tot een goed einde kunt brengen.
Denk je van, dit zie ik wel zitten, neem zeker contact met me op! Ik zou het alvast super fijn te vinden eens weg te kunnen!

Groetjes, Laura.

Hallo,

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die graag de natuur in trekt, weg van de bewoonde wereld. Heb wel al wat ervaring en telkens leer ik bij. Nu, ik ben wel op zoek naar een goedkope reis ergens op een mooie plaats binnen Europa.

Mvg

Hallo,

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die graag de natuur in trekt, weg van de bewoonde wereld. Heb wel al wat ervaring en telkens leer ik bij. Nu, ik ben wel op zoek naar een goedkope reis ergens op een mooie plaats binnen Europa.

Mvg

Super tof!
van waar ben je ergens?

groetjes

Hoi,

Ik ben van plan om een roadtrip te plannen deze zomer met nadruk op natuur, avontuurlijke en sportieve activiteiten. Momenteel wordt het Frankrijk maar naargelang het weer en de interesses mag dat gerust ook elders zijn. Indien jullie interesse hebben mag je gerust een seintje geven.

Greetz,

Fred

Hej Fred !

Super fijn dat ik zoveel reacties krijg !
Heb je mischien een andere webpagina waar we beter kunne spreken met elkaar? Dit is nogal heel moeilijk !

Groetjes !

naar waar wil je, europa of er buiten?

Lijkt me heel leuk om te doen. ik trek ook graag eropuit met de rugzak en de mountainbike,... idd alleen is ook niet altijd even handig...

groeten Mathijs

Lijkt idd wel leuk hé Laura. Eventueel gitaarke mee om 's avonds bij het kampvuur wat te spelen, gelijk in de KSA vroeger

Hee Laura!

Ben je op zoek naar enkel natuur of ook van plan enkele leuke feestjes mee te pakken?

Lijkt idd wel leuk hé Laura. Eventueel gitaarke mee om 's avonds bij het kampvuur wat te spelen, gelijk in de KSA vroeger

Dat hangt ervan af wat je wilt doen in feite. Ga je 3-4 weken trekken met u tent, eten, kookgerief en alles wat nodig is om te overleven in de natuur dan kunde toch beter u "feestkleding" thuislaten. En een gitaar zal ook snel brandhout worden. Tenzij je een echte uitdaging zoekt en met +30kg eventjes door de alpen wilt trekken, ieder zen ding. Ik probeer alleszins zo weinig mogelijk mee te nemen.

heey laura , idd , ik moest mij laten horen als ik interesen heb, zeg maar waar wil je heen ? grtj demyx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...