Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Route du Soleil Roadsurfing september 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

eds1982

New Member
Hey,

Ik zou in september graag deelnemen aan de Route du Soleil Roadsurfing (http://roadsurfing.routedusoleil.org/), en zoek
hiervoor reisgezellen. Ikzelf ben bijna 31, m en uit de buurt van Aalst. Ik heb ook helemaal geen ervaring met surfen, het lijkt me gewoon een leuk concept.
Dus als er nog kandidaten zijn (groepjes van minimum 2, maximum 5), laat even iets weten...

count me in!

Hoi,

Ik heb mss wel interesse om deel te nemen aan de contest! Sowieso was ik al van plan om deze zomer te gaan surfen. Ik heb enkele jaren surfervaring, maar reken mezelf nog bij de gevorderde beginner Als we met mijn bedrijfswagen gaan dan kunnen we eventueel nog een extra weekje surfen.

In het verleden heb ik altijd goeie ervaringen gehad met surfkamps in Frankrijk en Spanje. Dit gaat ongetwijfeld fun worden!

Laat maar iets weten.

Johan
31 jaar, Grimbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...