Hey, iemand dezelfde interesse om met de rugzak te vertrekken? Liefst zo ver mogelijk naar de zon. En zo snel mogelijk. Ik heb het nog nooit gedaan maar kijk er wel naar uit. Ik ben een dame van 27 jaar die graag de wereld wilt zien. Op hotel slapen stoort mij niet maar graag zo goedkoop en avontuurlijk mogelijk. Graag 1 maand. Veel langer kan ik niet tenzij er iemand mijn huisje wilt huren ondertussen. Bestemming bespreekbaar. Amerika is een aanrader. Australië staat op mijn lijstje maar een duur affair.. Graag een leeftijdsgenoot.
Wel deze week is mijn laatste werkweek. Heb mijn ontslag gegeven. Dus ik kan daarna vertrekken. Heb even nood aan ontsnapping. Liefst kom ik terug. Het moet ook niet zo ver zijn. Gewoon even rond trekken en eens de andere wereld zien
Ik heb mijn vluchten goedkoop gevonden...heen en terug voor nog geen 360€. Ik ga in maart naar Zuid Korea en kom in april terug uit Japan. In totaal 3 weken.
Ah, ik zou wel redelijk snel willen gaan vermits ik volgende week al thuis ben. Tegen maart hoop ik al ergens anders te werken
Klinkt inderdaad wel interessant!
In september zat ik in Maleisië en Singapore en dat was ook aan te raden maar als je snel weg wil, heb ik van mijn kant niets opstaan. Ergens in 2018 wil ik terug naar ZO Azie maar nog geen plannen. Niets voort moment spijtig. Stuur me maar een PM bij interesse.
Hallo, ik ben 30 jaar en zou graag op reis gaan naar Zuid-Amerika (bv. Costa Rica, Jamaica,...). Ik kan max. 4 weken verlof nemen, vanaf half januari, erna moet ik terug werken.
Ben je momenteel al op reis? Of nog vertrekken?