Rusland naar Belgie

Discussie in 'Oost-Europa' gestart door Spuyzie, 9 dec 2016.

Tags:
  1. Spuyzie

Spuyzie New Member

Hallo,
    Beste mensen van het forum en forum zelf.

Ik hoop dat ik hier terecht kan met dit.

Ik heb namelijk een kennis ontmoet via het internet en die kennis komt uit Rusland.
    Nou zouden we graag met kerst bij elkaar zijn.
    Ze is bereid om zelf naar Belgie te komen.
    Maar op gebied van reizen heb ik zeer weinig ervaring.
    Ik weet dat ze uit een dorpje komt die Sarov heet en dat het een besloten dorp is dus er je kan er niet heen als toerist.
    Maar als ze wil komen moet ze via Moskou komen.
    Ze somde mij een hoop aantel dingen op dat ze nodig had voor haar te kunnen voorbereiden naar hier te kunnen komen:
    - Een Pas om te reizen.
    - Medische inspuiting.
    - Verzekering
    - Visum of Visa

Is dit allemaal nodig? ze heeft me een prijs dat alleen voor de documenten het zou rond de 400 euro komen.
    Dan zou de totaal van de trip iets van rond de 600 euro bedragen.
    Ik heb zeer weinig ervaring met reizen tot zover.
    Ik heb al heel wat info opgezocht op internet maar de prijzen verschillen een vliegticket is niet moeilijk te bereken.
    Maar het is wel hard in te schatten wat de rest zou bedragen en als de bovenstaande dingen werkelijk nodig zijn om naar hier (Belgie) te kunnen reizen.
    Ze zegt dat ze geen bank heeft om een overschrijving te maken maar dat ik wel via Western Union (website)
    geld zou kunnen overmaken.
    Ik hoop hier wat info te kunnen vinden want de dagen korten snel in en natuurlijk zouden we het liefst elkaar kunnen ontmoeten op kerst alleen ben nieuwsgierig als deze prijzen en de benodigheden wel rond die prijs zouden kunnen kloppen.

Alvast bedankt en hopelijk kunnen er mensen hier mij wat helpen rond deze informatie.
    Dankje.

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Dat lijkt wel heel erg op een scammer! :eek: Let op! Denk even na en stuur niet zomaar geld of betaal voorlopig niks.
    Inentingen voor Belgiƫ? Nog nooit van gehoord.
    Western Union, typisch... Dat is wat scammers altijd gebruiken.

3. Spuyzie

Spuyzie New Member

Hallo dankje voor je reactie ja ik ben zeer voorzichtig op dit gebied heb al redelijk wat meegemaakt dus ben niet zo snel om mij te laten vangen.

4. Wyffels

Wyffels Reisadviseur Travel Advisor

Natuurlijk is dit niet echt... Hoe is dit uiteindelijk afgelopen?
    Geen bankrekening ... western Union ... 600 euro ... besloten dorp ...
    Echt niet he

Fred. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie