rust/strandvakantie mei 2016 (Europees warm land)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedie

Member
hey

Heb jij ook nood aan de zon, zee, en rust? ik, zeker wel :) Daar mijn vrienden niet meekunnen in de maand Mei zoek ik een reisgenootje (vrouw), die net zoals ik een weekje of meer er even tussenuit wilt :) Het land maakt niet uit als het maar Europees is en warm. Wat verwacht ik van mijn vakantie? wel, gewoon rusten, wandelen, strandhangen, terrasjes doen, uitstappen doen (boottochtjes), enz... Lekker genieten dus! Wil je graag meer weten, stuur me gerust :)

grtz
Hoedie

Dag Hoedie, ben zelf aan het overwegen om van 5 mei tot en met 16 mei verlof te nemen. (dan heb je maar 6 dagen nodig). Bestemming dacht ik eventueel aan een leuke plek op de Zwitsers-Franse grens aan een meer (de naam ontsnapt me even).

Hoi,

Ik dacht verlof te nemen van 6tot 16mei. Liefst iets in zuid Europa, Italië of Spanje zodat je op het strand kan liggen zonder dood te bevriezen. Beetje winkelen, terrasje doen, lezen op strand...

Gr

Lijkt me leuk. En is het een optie om later verlof te nemen. Bvb die maandag de 9de? Spanje zie ik zeker zitten . Grtz

hey

Heb jij ook nood aan de zon, zee, en rust? ik, zeker wel :) Daar mijn vrienden niet meekunnen in de maand Mei zoek ik een reisgenootje (vrouw), die net zoals ik een weekje of meer er even tussenuit wilt :) Het land maakt niet uit als het maar Europees is en warm. Wat verwacht ik van mijn vakantie? wel, gewoon rusten, wandelen, strandhangen, terrasjes doen, uitstappen doen (boottochtjes), enz... Lekker genieten dus! Wil je graag meer weten, stuur me gerust :)

grtz
Hoedie

goedenavond ik ben een weduwe van 55j woon omg Gouda (z-h) zou rond 20mei 2016 in Kreta zijn had via MP een een reismaatje gevonden maar hij heeft in jan de vakantie moeten annuleren wegens gezondheidsredenen.Ik zou graag ong 12d gaan in een 2ka app.Ik ken Kreta op mijn duimpje.....en heb veel Griekse vriendenIn mei heb je aardige temperaturen,alleen moet je voor de avonden iets van een vestje of jasje meenemen.Mocht mijn meel iemand aanspreken hoor ik zo spoedig mogelijk van je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan