Safari Kenia, Tanzania

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door laurens jacobs, 15 aug 2018.

Tags:
  1. laurens jacobs

laurens jacobs New Member

Hallo allemaal

Ik wil al een tijdje op safari vertrekken. momenteel is er niemand in mijn vriendenkring die mee wil. dus via deze weg zoek ik een of enkele personen die het zien zitten om op safari te vertrekken. Ik denk er aan om in de landen Kenia en of Tanzania en Zimbabwe te gaan. De meeste mensen denken aan Zuid-Afrika, maar dit zijn de echte safari landen bij uitstek.

Het lijkt me te gek om op te gaan in de Afrikaanse wildernis zonder barrières, de wilde dieren te spotten, kuddes van 100de buffels of zebra's. rond trekken met een open jeep weg van alle drukte in de ongerepte natuur. :)

Zou het liefst een perioden van 2 tot 3 weken willen gaan.
    heb van kennissen die er een beetje connecties hebben enkele top adresjes en leuke plaatsen om te verblijven, uiteraard in safari parken of tenten (hut, logde achtig). met enkele dagen hotel als tussen break. Het schrikt misschien vele af maar een daar is de reis niet al zo duur.

nog even voorstellen
    Ik ben Laurens, 27 jaar. ben een vrolijk, positief en relax iemand. en hou ook wel van een beetje uitdaging en avontuur. Ben niet de persoon voor een standaard zwembad strand vakantie. De beste reis tijd is vlak na het regen seizoen in de periode mei juli.

Als je je voelt aangesproken of ziet zitten laat gerust iets weten.:)

2. Sofian

Sofian New Member

Dag Laurens,

Dit jaar wil mijn studies (psychologie) iets minder zwaar aanpakken, dit met de bedoeling tijd te krijgen om te reizen. Ik hou zeker van uitdaging en avontuur. Wanneer denk je te vertrekken?

Sofian

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie