Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Samen beginnen aan een wereldreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerben rypkema

New Member
Ik (man) ben bijna klaar om met m'n oude land rover op wereldreis te gaan, maar ik wil niet alleen. Ik ben 57 jaar oud en zoek een maatje die hetzelfde wil. Liefst een vrouw. Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar wel naar iemand waarmee ik dingen kan delen.

Hopelijk vind ik hier iemand waarmee ik een leuk begin van mijn reis mee kan delen.

Hoi Gerben, ik las je bericht dat je Land Rover klaar staat om gas te gaan geven de wijde wereld in. Inmiddels ben ik al vertrokken uit Nederland naar Australië, maar ben toch wel heel nieuwsgierig wat je voor een trip in gedachte hebt en wie weet waar de wegen elkaar kunnen kruisen. Ik heb alles opgezegd in Nederland en ben flexibel. Ik zal iets over mezelf zeggen, mijn naam is Helma en ik ben 58 jaar jong en een zeer sportieve spontane vrouw die gek is op avontuur en alles wat anders is.
Dus leuk als je een reactie kan geven.

Wat leuk dat je reageert! Ik heb je een privébericht gestuurd op deze website... ik weet niet of je daar een melding van ontvangt

Hey! Ik ben lisa en ik ben 27. Ik ben verslaafd en daarom word ik nu 6 maanden opgenomen. Hierna wil ik reizen, om veel leuke herinneringen te hebben en als een soort van overwinning. Ik wilde dit eerst solo doen, maar het is veel leuker om dit met iemand te delen. Ik ben dus niet per direct beschikbaar maar wel benieuwd naar ons avontuur

hee lisa. super goed dat je de stap hebt gemaakt om "af te kicken" ga je naar zuid afrika? anders mag je in mei wel mee naar Japan!

succes met je herstel, je gaat je beter voelen...!

Willem

Hi Gerben, benieuwd waar je inmiddels vertoeft in de wereld. Mijn naam is Iris (52 jaar) en ben momenteel in Z Afrika. In de maand december of vanaf half januari zou ik graag Zambia verkennen. Is dat iets voor jou?Ik sta ook open voor andere bestemmingen. Heb zelf al heel wat afgereisd.
Afgelopen jaar deel van Azie verkend en nu op ontdekking in Afrikaans continent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...