Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Samen met de camper naar Denemarken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Natuurfan

New Member
Hallo,
ben een vrouw van 57 met 2 hondjes en zoek een vrouw of koppel die ook met eigen camper die richting wil uitgaan voor een 2 à 3-tal weken in de periode eind augustus/September 2017. Bedoeling is vooral veel natuur te zien en ervaringen te delen. Stadsbezoekje hoort er ook bij.

Beste Natuurfan,
Ik ben een vrouw van 68 en ben van plan om alleen via Denemarken naar Zweden te trekken ter hoogte van Stockholm met een kleine camper. Van daaruit zou ik de boot nemen naar Finland (tussen 50 en 150 € incl camper) en daar eens in de buurt van de meren te verblijven. Terug evt naar Noorwegen . Ik heb ook een hond. Ik vind ook dat het veiliger is met 2 campers ergens staan dan moederziel alleen in de natuur. Ik deed dit al eens vanaf Lapland.... Mijn bedoeling was om 5 of 6 september te vertrekken voor max. 14 dagen. ALs je dit ziet zitten geef dan een seintje! grtz Inez

Hallo Prakkezeerder,
dank voor je reactie! Ik vertrek dinsdag al en tegen dat jij vertrekt zit ik ergens in Jutland. Ik weet niet of het mogelijk elkaar daar ergens te ontmoeten. Naar ik begrijp, is je bestemming eerder Finland en Noorwegen. Dat staat bij mij voor een volgende reis gepland. Vanwaar ben je? Ik zou je graag eerst ontmoeten om te zien of we op dezelfde golflengte zitten. Lukt het voor deze reis niet, dan misschien wel voor een volgende uitstap? Groetjes, Lien

Hi Lien, Da's voor mij net te vroeg, toch nog afspraken enz. Tof dat je toch alleen gaat! Hou me op de hoogte anders waar je zit ik ben rond 7 september wellicht in de buurt van Stockholm. Ik wil laag blijven in Scandinavië vanwege temperatuur en zo maximum tot Stockholmhoogte en ofwel richting fjorden Noorwegen Oslo/Bergen, of ik zak ineens af naar Finland regio Naantali. De meren trekken me iets meer aan dan de bergen eerlijk gezegd. Had aanvankelijk willen terugkeren over t vasteland via Rusland, Litouwen Estland Polen, maar daar ben ik intussen toch maar van af gestapt. Tikje te avontuurlijke fantasie....Dus keer ik terug naar Zweden na Finland (Naantali/Kapellskar). Ik woon in Gent, ben wel Nederlandse van origine, afkomstig uit Zeeuws Vlaanderen. Ik wens je een hele goeie reis, veel moois en veel rust! Wie weet tot later eens, groetje Inez

Hey Inez,
van mijn kant wens ik je ook een heel mooie en deugddoende reis! Elkaar ginder ontmoeten lijkt mij moeilijk, want ik ben toch van plan mij tot Denemarken te beperken. De andere Scandinavische landen spreken mij ook aan, maar dat is voor een volgende keer. Ik ben uit het Gentse (Merelbeke) en kom heel vaak in Zeeuws Vlaanderen (Breskens, Groede, Vlissingen, ....) aangezien mijn vriend in Watervliet woont, net voor de Nederlandse grens. Ik zou je toch graag eens ontmoeten, als jij dat ook wil natuurlijk. Je kan mij rechtstreeks mailen op alihori@yahoo.com. In grote lijnen ziet mijn reisschema er zo uit: in Fehman de veerboot naar Rosbyhavn, dan naar Mons Klint, over de Storebaltbridge via tussenstops Jutland aandoen tot in Skagen en dan terug naar beneden ook met de nodige tussenstops. Ik wil een groot deel van de kuststreek aandoen maar ook enkele vogelreservaten en meren in het binnenland van Jutland. Ik plan een drietal weken weg te zijn.
Prettige reis en wie weet, tot ziens. Groetjes, Lien

Hallo Inez,
Ik ben op zoek naar een reisgezel met hond. Nu ben ik me helemaal bewust dat ik reageer op oudere 'reisvragen' .... maar je weet maar nooit, he ...
Groetjes,
Greet & Hyske

Hallo natuurfan,
Ik ben op zoek naar een reisgezel met hond. Nu ben ik me helemaal bewust dat ik reageer op oudere 'reisvragen' .... maar je weet maar nooit, he ...
Groetjes,
Greet & Hyske

Hallo Greet,
inderdaad een beetje laat. Ben vorig jaar naar Denemarken gereisd en daar iemand uit België ontmoet. Het blijft natuurlijk niet bij die ene keer, dus wie weet
zit er wel nog iets in? Rijd je ook met een camper? Heb je ook een hond? Vanwaar ben je? Plan je ook naar Denemarken te gaan?
Groetjes, Aline

Dag Aline,
Ik bezit zelf geen camper. Mijn ouders hebben er wel jaaaren een gehad.
Heb wel een hond/Cairn-teefje 2jr. In 2015/Hadrian's Wall - 2016/Ierland - 2017/Zweden gereisd, met auto weliswaar. Tent, b&b en eens huisje gehuurd.
Woon in 't Antwerpse en ben 58/wed.

Je weet maar nooit of ik op deze manier een 2018-reisbestemming vind ... Niks doen, levert niks op ...

Groetjes,
Greet

Dag Greet,
ik zou graag teruggaan naar Denemarken, maar ook Zweden, Noorwegen en Ierland staan op mijn bucket list. Alleen weet ik niet wanneer en hoeveel verlof
ik dit jaar ga hebben, aangezien ik veranderd ben van job. Het is allemaal wat onzeker nu, dus durf niets vast te leggen of af te spreken. Normaal zou ik in
september met een koppel meereizen, maar ik weet niet of ik vakantie ga kunnen nemen in september.
Het zou niet slecht zijn als wij elkaar konden ontmoeten ergens om even af te stemmen of het klikt en we op dezelfde golflengte zitten om samen te reizen.
Dan zal afspreken ook een stuk makkelijker zijn. Ik hoor het wel (of liever: lees )
Groetjes,
Aline

Dag Aline,
Ondertussen een maandje verder ...
Zin om eens af te spreken - klikt het tussen onze honden en ons ?
Groetjes,
Greet

Hallo Greet,
zou wel leuk zijn. Doe eens een paar voorstellen. Ik weet niet of je werkt en wanneer.
Waar wil en kan je afspreken? Gent? Tussen Gent en Antwerpen? Je mag mij ook rechtstreeks mailen
op het emailadres alihori@yahoo.com
Tot .... Groetjes,
Aline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...