Beste Natuurfan,
Ik ben een vrouw van 68 en ben van plan om alleen via Denemarken naar Zweden te trekken ter hoogte van Stockholm met een kleine camper. Van daaruit zou ik de boot nemen naar Finland (tussen 50 en 150 € incl camper) en daar eens in de buurt van de meren te verblijven. Terug evt naar Noorwegen . Ik heb ook een hond. Ik vind ook dat het veiliger is met 2 campers ergens staan dan moederziel alleen in de natuur. Ik deed dit al eens vanaf Lapland.... Mijn bedoeling was om 5 of 6 september te vertrekken voor max. 14 dagen. ALs je dit ziet zitten geef dan een seintje! grtz Inez
Hi Lien, Da's voor mij net te vroeg, toch nog afspraken enz. Tof dat je toch alleen gaat! Hou me op de hoogte anders waar je zit ik ben rond 7 september wellicht in de buurt van Stockholm. Ik wil laag blijven in Scandinavië vanwege temperatuur en zo maximum tot Stockholmhoogte en ofwel richting fjorden Noorwegen Oslo/Bergen, of ik zak ineens af naar Finland regio Naantali. De meren trekken me iets meer aan dan de bergen eerlijk gezegd. Had aanvankelijk willen terugkeren over t vasteland via Rusland, Litouwen Estland Polen, maar daar ben ik intussen toch maar van af gestapt. Tikje te avontuurlijke fantasie....Dus keer ik terug naar Zweden na Finland (Naantali/Kapellskar). Ik woon in Gent, ben wel Nederlandse van origine, afkomstig uit Zeeuws Vlaanderen. Ik wens je een hele goeie reis, veel moois en veel rust! Wie weet tot later eens, groetje Inez
Hallo,
ben een vrouw van 57 met 2 hondjes en zoek een vrouw of koppel die ook met eigen camper die richting wil uitgaan voor een 2 à 3-tal weken in de periode eind augustus/September 2017. Bedoeling is vooral veel natuur te zien en ervaringen te delen. Stadsbezoekje hoort er ook bij.
Dag Aline,Hallo Greet,
inderdaad een beetje laat. Ben vorig jaar naar Denemarken gereisd en daar iemand uit België ontmoet. Het blijft natuurlijk niet bij die ene keer, dus wie weet
zit er wel nog iets in? Rijd je ook met een camper? Heb je ook een hond? Vanwaar ben je? Plan je ook naar Denemarken te gaan?
Groetjes, Aline
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?