Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Samen met onze backpack op avontuur in Indonesië eind maart/april?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabinevanvalburg

New Member
Hey iedereen,

Aanstaande eind maart/april zou ik graag voor 4 weken Indonesië willen ontdekken. Het liefst doe ik dit niet alleen. Ik heb al eens eerder met een reismaatje door Thailand gereisd en dit vond ik ge-wel-dig. Het is zo leuk om achteraf alle mooie ervaringen en herinneringen met iemand te kunnen delen!
Mijn ideale reismaatje is ongeveer van dezelfde leeftijd, is spontaan en houdt van onder de mensen zijn, is liever meer actief dan lui en neemt ook het initiatief om iets te ondernemen.

Wanneer is de reis voor mij geslaagd? Als we het gevoel hebben dat we zoveel mogelijk hebben gezien en gedaan, maar ook genietmomentjes hebben gehad waarbij we even heerlijk kunnen stil staan bij het feit dat het zo onwijs gaaf is om in een heel ver en mooi land te zijn! (En uiteraard mag zo nu en dan een feestje ook zeker niet ontbreken).

Natuurlijk ook iets over mijzelf, maar wel in het kort. Ik vind het namelijk veel leuker om in het echt kennis te kunnen maken en te kletsen! Ik ben 25 jaar, woon sinds afgelopen zomer in Amersfoort en werk als kwaliteitsmedewerker in DeKinderkliniek, een soort kinderziekenhuis in Almere. Voor uit eten, koken, drankjes, dansjes of een avondje op de bank ben ik altijd te porren.

Stuur je een berichtje als het je leuk lijkt om samen op reis te gaan?

Liefs

p.s. je mag me altijd even stalken op insta: @Sabinevanvalburg

Hey Sabine,

Ik heb Instagram verzoek aangevraagd. Ik ga rond begin april naar Thailand toe en zoek nog een reismaatje.
Hoor graag iets van je terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...