Hey jij daar!
Eind september/ begin oktober ga ik een hele bijzondere reis maken naar India. Ik ga daar zo een 3 maanden stage lopen op een zorgboerderij met mensen met een beperking.
Nou verklaard iedereen om mij heen mij voor gek en wil ook niemand met mij mee.... toch lijkt het mij leuk om dit avontuur met iemand samen aan te gaan!
De stichting waar ik stage ga lopen heet Stichting Bal Anand. Het is daar ook mogelijk om vrijwilligers werk te doen. Het ligt vlakbij Mumbai.
Mocht 3 maanden je nou echt te gek worden(of juist te weinig
) dan kan je natuurlijk ook wat korter of langer gaan.
Ik zal me ook eventjes voorstellen... Ik ben Lisa, ik ben 18 jaar en woon momenteel in Nijmegen. Ik doe de opleiding Persoonlijk begeleider specefieke doelgroepen niveau 4. Ik ben een heel spontaan, gezellig persoon die zich ook terug kan trekken en houd van mijn persoonlijke ruimte. Verder hou ik van lezen, spiritualiteit en nieuwe dingen leren/doen.
Het maakt mij niet uit wie jij bent. Man, vrouw, X, oud, jong, zolang we het maar redelijk met elkaar kunnen vinden en je samen met mij dit aandurft :Y
Klinkt dit als muziek in je oren? Let me know!! En misschien gaan we binnenkort samen op avontuur *O*