Scandinavie 2-3 weken in periode april-juli met wagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PieterDP

New Member
Ben van plan om in de komende maanden voor een 2- tot 3-tal weken Noorwegen en Zweden te doorkruisen met de wagen (tot aan het noorden). Voornaamste bedoeling is om te wandelen in een aantal natuurparken en eventueel een aantal stadjes te bezichtigen.
Ik ga met de bedrijfswagen, dus transport is al gratis :-)
Ikzelf ben 27j (m), reis vrij regelmatig (ver en dichtbij), fotografeer graag, ben sociaal en zeker nie moeilijk. Er ligt nog niks vast.
Mocht je interesse hebben: er is nog plaats in de wagen. Laat maar iets weten.

Pieter

Scandinavie

Hallo Pieter

Ik ben 18 en heb een sterke interesse voor natuur. Daar ik niet direct iemand vond die op dit moment en met deze bedoelingen op reis kon gaan kwam ik hier terecht. Ik heb sterke interesse, maar dan wel in low budget reizen. Dit komt voor mij neer op het kamperen ter plekke in plaats van de plaatselijke hotels af te schuimen. Laat maar iets weten of dit je intresseert?

Groeten Jan

Ben van plan om in de komende maanden voor een 2- tot 3-tal weken Noorwegen en Zweden te doorkruisen met de wagen (tot aan het noorden). Voornaamste bedoeling is om te wandelen in een aantal natuurparken en eventueel een aantal stadjes te bezichtigen.
Ik ga met de bedrijfswagen, dus transport is al gratis :-)
Ikzelf ben 27j (m), reis vrij regelmatig (ver en dichtbij), fotografeer graag, ben sociaal en zeker nie moeilijk. Er ligt nog niks vast.
Mocht je interesse hebben: er is nog plaats in de wagen. Laat maar iets weten.

Pieter

hoi

hoi,

Ik ben zelf ook nog op zoek om eind april, begin mei een korte periode op reis te gaan. Mijn interesse ging uit naar Litouwen-Estland-Letland maar dat kan altijd bijgstuurd worden ;)

Ikzelf ben tegen dan 28. Dus als je interesse hebt dan kanje me altijd een mailtje sturen en dan spreken we mssn best eens af om de plannen te bekijken.

Mijn interesses liggen alvast bij de natuur en rust. Natuurlijk hoort er bij natuur ook wel wat actieve inspanningen zoals fietsen en wandelen ;)

Groetjes,
Huggie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan