Scandinavië juni 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Me myself and I

New Member
Hoi,
Ik ben een jonge vrouw (midden 20).
Ik wil graag de laatste 2 weken van juni op reis (de congé ligt al vast) richting Scandinavië . Rondtrekken van hostel naar B&B, campinghutten of tent. Verplaatsen met openbaarvervoer, een auto huren of met een kano...
Wie heeft er zin?

Hey

Tzegt mij wel iets een tripje richting Scandinavië. Periode zou mij ook nog wel passen. Had je al iets meer concreet in gedachten? Of ligt het allemaal nog open?

Groeten

Laatst bewerkt:
Hoi,
Het maakt mij niet echt veel uit.
Het kan gerust meerdere landen zijn (Noorwegen zou ik wel zeer graag doen).
Heb al eens wat rondgekeken als je meerdere landen bezoekt; zijn het er meestal maar twee, zeker als je meer noordelijker trekt.
Als jullie concretere gedachten hebben mogen jullie het gerust laten weten.

groetjes

Noorwegen zie ik alvast graag staan! :) Dat land is mijn favoriet! Ik heb er momenteel geen zicht op wat er zo mogelijk/interessant is van aantal landen in 2 weken. allé wat het meest interessant/haalbaar zou zijn.

Miss moeten we anders eens iets gaan drinken om het erover te hebben.
Mij zou Gent wel goed uitkomen van plaats. Tis maar een voorstel - als Gent niet goed uitkomt - doe gerust een ander voorstel dan.

Groeten Sofie

Hoi,
kans gehad om je mail te bekijken? Of is er iets misgelopen.
Ik wil graag afspreken. Gent is goed voor mij (zou wel met de trein komen), Brugge kan ook.
groetjes
Nele

Hallo,

In 2007 ben ik van Oslo naar Bergen gefietst, dat was prachtig! Ik zou graag opnieuw naar Noorwegen gaan. Aansluitend op jouw bericht dan bij voorkeur met een (huur)wagen en kamperen of B&Bs. Ik ben 33, uit Gent. Als jullie zouden afspreken in Gent vervoeg ik mij graag :-)

Kristof

hoi,

Dan wordt het Gent. De vraag is nu waar en wanneer.
Ik denk dat we met 4 zijn die het wel zien zitten, Sofie, Kristof, Pascal en ik (Nele).
Ik heb iedere maandag vrij en in het weekend moet ik ook wel een gaatje vinden.
Anders geef ik wat datums op die voor mij zouden passen za 24/03, zo 25/03 ('s avonds), za 07/04, zo8/04 (Pasen), 09/04 (paasmaandag, hier hebben de meeste vrij af),...
Laat maar iets van jullie horen.
groetjes
Nele

Hey

Zaterdag 24 maart lukt voor mij in de middag.
Zondag 25 maart en maandag 9 april gaan ook.

Groeten Sofie

Dat is dan al de datum nu nog het uur en de plaats.
Ik ga met de trein komen dus misschien is het handig om aan het station af te spreken.
Mijn trein komt 9 minuten na het uur aan (maak daar maar kwart na van :smile:).
Sofie, jij moet waarschijnlijk nog weg dus hoe vroeg op de middag wil je afspreken.
groetjes
Nele

Hey

E-mail heb ik niet gekregen...
Rond 15u goed? Laat maar weten wat je ongeveer het best uitkomt met treinen (eventueel wat ervoor of erna).

Groetjes

Hoi,
Hier ook geen mailtje ontvangen.
Pascal komt met de trein van 15u14
Mijn trein zal normaal om 15u09 aankomen.
Kwart na aan de voorkant van het station dan?
Brengen jullie reisinfo en zo van die dingen?

Kristof anders moet je het eens via privébericht proberen.

tot later

Zaterdag 15u10 aan voorkant Sint-Pieters is ok. Ik probeer nog eens een persoonlijke mail te sturen met o.a. mijn gsm-nummer. Ik heb zelf niet veel documentatie liggen (behalve een boekje met fietsroutes in Noorwegen :-) Ik heb wel een ruw idee van een interessante route. Ik zie zaterdag eerder als een eerste kennismaking en eens zien of de interesses en manier van verplaatsen overeenkomen. Tot zaterdag!

Kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan