scandinavie oktober 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wil graag met me mee gaan trekken in scandinavie, liefst noorwegen langs de fjorden. Om het een beetje betaalbaar te houden, en voor de gezelligheid, zoek ik nog één persoon om me te vergezellen (jongen of meisje, maakt niet uit). Noorwegen is een prachtig land maar durft wel nogal eens akelig duur uit de hoek te komen. Ik heb een grote wagen, minimaal verbruik. Lekker cruisen, eventueel nog zo een kanootje kopen (inflatable) om op een meer te kabbelen. Anders zeer basic rondtrekken maar natuurlijk zo veel mogelijk bij mensen proberen aan te kloppen en smeken voor een overnachting. Ook proberen om zo veel mogelijk mensen te leren kennen. Ik ben een vriendelijk Vlaming van 28 jaar. Zelf ben ik een arts- anesthesist in opleiding die er een paar maand van tussenuit wou en aldus nu veel te veel vrije tijd heeft!! O ja, periode van de trip... zo snel mogelijk.

groeten

thomas:biggrin:

Hallo,

ik zie het wel zitten om mee te gaan, alleen oktober is een probleempje.
ik heb vrij van 19 dec t/m 3 jan.

m.v.g. richard.

Hey,
ik was van plan om begin november, rond de 8ste, 2 weken naar noorwegen te gaan. misschien kunnen we samen gaan indien je nog niemand hebt.

laat maar iets weten,
ik ben 22 en kom uit de provincie antwerpen

grtz,
stef

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan