Schotland 1-12 juli 2008: dringend reisgenootje gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katrien86

New Member
Hoi

Ik ga van 1 tot 12 juli naar Schotland. Mijn reisgenootje heeft afgehaakt, dus ben ik op zoek naar iemand die me wilt vergezellen.

Ik ben van plan om de West Highland Way te stappen (152 van Glasgow naar Fort William) en Glasgow te bezoeken. Mijn eigen conditie is ook niet alles dus verwacht geen tochten van 25 à 30 km per dag. Gewoon op 't gemak, tentje mee zodat je eender waar kan slapen, en zien waar we geraken. Plannen kunnen ter plekke nog altijd gewijzigd worden (rustdag inlassen, stukje liften,...)
De laatste dagen kunnen we logeren bij iemand in Glasgow (couchsurfen).
Ik ben dus niet van plan om veel geld uit te geven: kamperen, couchsurfen, liften (enkel als degene die mee zou gaan dat ook ziet zitten), eigen bagage dragen...

Het vliegticket (Ryanair) kostte 101 euro, dit op een andere naam laten zetten kost 100 euro. Maar je zou alleen de overname moeten betalen. We stijgen op in Charleroi en landen in Prestwick (van daar is er een rechtstreekse trein naar Glasgow).

Ben je geïnteresseerd om mee te gaan? Stuur mij zeker een mailtje of reageer via deze site (mail lees ik wel vaker) : katrien.laureyssens(at)gmail.com.

Oja, ik ben zelf 21 jaar, studeer orthopedagogie (oftewel voor opvoedster) in Antwerpen, woon in Ekeren (België, Antwerpen -> ik ben er nog niet achter of dit een Nederlandse of Belgische website is, daarmee...). Mijn reisgenootje mag zowel een meisje als een jongen zijn, een ik-weet-het-nog-niet-goed, allebei, maakt niet uit..., maar moet vooral spontaan, leuk en braaf zijn, en kunnen genieten van de natuur en van alles wat onverwacht op hem/haar afkomt.

Interessante websites:
www.couchsurfing.com
http://www.walkinginscotland.org/

Veel groetjes, Katrien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan