Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Selfdrive Namibie voorjaar 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffi

New Member
Hallo, ik ben op zoek naar iemand (of iemanden) die, zowel voor de gezelligheid als om de kosten te drukken, van 30 april 2010 tot en met 4 juni 2010 op een selfdrive safari wil door Namibie. Zelf heb ik er als reisbegeleidster gewerkt en wil graag, naast de hoogtepunten, ook eens naar plekken waar ik nog niet eerder ben geweest. Het idee is dan ook een roadtrip met alle vrijheden die daarbij horen, in plaats van een strak schema omdat er nu eenmaal geboekt is. Nachtje langer in de woestijn? Ik ben er voor! Kun je maar een deel van de reis mee? Ook goed, ik ben flexibel!

Laatst bewerkt:
HOI, lijkt me wel wat, hou ook van een avontuurlijke vakantie, graag meer info aub, oke?

namibie

Hallo Steffi,
ik was van plan namibie en zuidafrika te doen deze winter.. maar het gaat niet door... zou heel graag self drive daar doen, en leuk met iemand die het al een wat kent. Ik heb veel reiservaring, maar nog niet in het zuiden van afrika geweest. In mei en juni zijn de temperaturen wel wat laag, en hou wel van wat warmte... ook kan ik pas eind mei tot midden september... of eind december tot eind januari pas reizen (ik werk in een onderwijsinstelling).. moest je dus je periode kunnen veranderen, zou ik zeker s met je willen afspreken....
grtjes
inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...