Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

sept/okt reisje 2-3 weken Marokko oid

Status
Niet open voor verdere reacties.

adrienne

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om samen een avontuurlijk reisje voor niet al te veel geld te maken.

Ik ben een gezellige meid van 25, net klaar met mijn studie in Nijmegen en heb nog tot eind oktober de tijd voor een mooie reis. Zelf zit ik aan Marokko te denken, omdat ik daar super mooie foto's van heb gezien, en het lijkt me een heel afwisselend land! Andere ideeen vind ik ook prima!!

Groetjes en misschien tot ziens..

Adrienne

hallo Adrienne,

heb je ondertussen iemand gevonden, anders kan ik wel mee !! : )
ik zou al vanaf morgen kunnen vertrekken, maar moet wel zeker 01/10/2012 terug in het land zijn.

groetjes Borre.

Hoi

Wij zitten regelmatig in Egypte, toevallig niet in oktober, mss kunnen we es samen een deel van de reis doen. Wij zij koppel van rond de 40

Erop uit eind oktober - begin november

Hoi Adrienne,

Wegens erg tijdrovende voorbereidingen voor een seminarie 2 weken terug, en een berg werk, wist ik nu pas deftig mij over vakantieplannen te buigen.

Ik heb verlof genomen van vrijdag 26 oktober - maandag 5 november. Tot 29 oktober ben ik in Denemarken op een seminarie. Maar daags erna kan ik direct mee afreizen voor een weekje naar ... ?

In de categorie 'exotische bestemmingen' zat ik zelf te denken aan een verdere afstand, à la Egypte (in 1999 bezocht, echt ongelooflijk land), Jordanië, Madagaskar, Tanzania, Kenia, zelfs het Caraïbengebied... grote droom is om ooit stroomopwaarts de Orinoco in Venezuela en/of Amazona in Brazilië meerdere stops te doen... (maar daar zal ik vast meer tijd voor uittrekken volgend jaar). Liefst een goede mix van verkennen / sightseeing en s'avonds eerder relaxen en opfrissen bij een gezond maal. Hoeft niet per sé 3 sterren, al is basiscomfort (een werkende douche en toilet en electriciteit) ook wel iets dat ik op prijs stel

Even kort over mezelf: ik ben een 28-jarige Vlaming werkzaam bij een internationale NGO in Brussel, zeer open en sociaal, meertalig (ik spreek 5 talen, hoop er nog andere te leren). Heb in Leuven geschiedenis gestudeerd, daarna Internationale betrekkingen & diplomatie in Antwerpen en Bologna.

Zo doe ik graag een beetje 'research' vooraf over de locaties die worden verkend, o.a. bijzonderheden, anekdotes, ontwikkeling van handelscontacten etc. Ik beschik over een rijbewijs B en internationaal paspoort, dus mobiliteit ter plaatse is geen probleem.

Desnoods kan ik proberen mijn vakantiedagen een stukje te herplannen zodat ik al op 24 oktober verlof heb... gelukkig is de CEO van mijn NGO een heel toffe peer

Laat ASAP iets terugweten -- ik ben echt van zin binnen 3 dagen te beslissen en dan 'niet omkijken, just go!'.

-Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...