moos1969 Member 27 aug 2023 #1 Hoiiii tis me.nog niet gelukt om een reispartner te vinden ....ik wil graag veel zien... bezoeken hou van natuur steden en maak graag fotos ik dacht aan madeira....ierland/scotland...ysland ..Noorwegen etc...of een cruise ... wie o wie? G
Hoiiii tis me.nog niet gelukt om een reispartner te vinden ....ik wil graag veel zien... bezoeken hou van natuur steden en maak graag fotos ik dacht aan madeira....ierland/scotland...ysland ..Noorwegen etc...of een cruise ... wie o wie? G
P pdc Active Member 28 aug 2023 #2 Hallo Moos ik zou graag Ierland schotland willen doen volgendjaar vanwaar ben je misschien laat iets weten
Hallo Moos ik zou graag Ierland schotland willen doen volgendjaar vanwaar ben je misschien laat iets weten
moos1969 Member 28 aug 2023 #4 pdc zei: Ik ben Peter van Aalst Klik om te vergroten... Hoi Peter waar kom je vandaan
P pdc Active Member 29 aug 2023 #5 moos1969 zei: Hoi Peter waar kom je vandaan Klik om te vergroten... Aalst Oost Vlaanderen en vanwaar kom jij vandaan ? laat iets weten
moos1969 zei: Hoi Peter waar kom je vandaan Klik om te vergroten... Aalst Oost Vlaanderen en vanwaar kom jij vandaan ? laat iets weten
moos1969 Member 29 aug 2023 #6 pdc zei: Aalst Oost Vlaanderen en vanwaar kom jij vandaan ? Bij Rotterdam...dus tever weg Klik om te vergroten...
pdc zei: Aalst Oost Vlaanderen en vanwaar kom jij vandaan ? Bij Rotterdam...dus tever weg Klik om te vergroten...