Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

September 2011 - bestemming onbepaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawasaki

Member
Hallo beste lezer,

ik zoek nog gezelschap om in september mee op reis te gaan.
Ik sta open voor alle bestemmingen, kan mij een week of max twee weken vrijamaken in september.
wil er een leuke en vooral zonnige vakantie van maken.
Ben zelf een 25 jarige gast uit vl-brabant.
Ik lees graag uw reactie of privébericht.

groetjes

Agadir en/of Marakesch

Hallo,
Mijn naam is Oscar, 23 jaar. Ik zoek reisgezel(len ) tussen 18 en 25 jaar.

ik wil in september ook er even tussenuit naar Agadir of Marakesch of allebei. De prijzen van de vluchten en verblijf zijn in deze periode goedkoop, alsook de plaatselijke activiteiten (nachtleven, strandactiviteiten,...).

Heb je ook zin om in deze streek een korte, maar vooral krachtige en leuke vakantie mee te maken, laat me dan zo snel mogelijk iets weten.

Mvg Oscar en hopelijk tot binnenkort.

Turkije kusadasi , 15 sept

Hallokes

het gaat dus waarschijnlijk turkije, Kusadasi worden.
zijn er nog mensen die vanaf 15 sept daar in de buurt zijn? of nog interesse hebben om mee te gaan. Ondertussen al met twee, meisje en jongen.
laat maar iets horen.
groetjes

Hallo,
Ik zoek ook nog iemand of verschillende mensen om naar kusadasi te gaan.
Ik heb daar iemand leren kennen en wil heel graag terug gaan, maar liever niet alleen.
Ik ben 20 jaar en woon in Vlaams brabant.

Momenteel heb ik al veel vakanties gevonden van 11 - 22 september (vertrek vanuit amsterdam).

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...