Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

September - Low-budget - Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenDW

Member
Om mijn verslaving aan (avontuurlijk) reizen dit jaar ietwat rustiger te stemmen, zou ik in september ergens één tot twee weekjes de auto willen nemen naar ...

Geen idee, want plannen is absoluut niet mijn ding! Een roadtrip, een avontuurlijke wandeling, een fietsreis, een stukje Camino de Santiago, een pretparkvakantie (Port Aventura), ... Noem maar op... De enige richtlijn is het Europese continent, voor de rest doet het er - voor mij - niet te veel toe!

Wat ik wél weet, is dat ik deze keer NIET alleen wens te gaan, graag een persoon of 4 om de auto te vullen (ik bezit trouwens een degelijk, groter type van auto). En een tweede kennis is dat ik momenteel 23, in augustus 24j ben en het dus zo low-budget als mogelijk wens te houden. 's avonds de tent opzetten of ergens een caravannetje huren, zijn voor mij opties. Het kampvuur achteraf en de gezelligheid onderweg zijn voor mij van groter belang!

Want vrolijke, vrolijke vrieeendeen, vrolijke vrienden daaat zijn wij! Zeg maar, zin om mee te gaan?

Dag Sven,

Ik ben op zoek naar hetzelfde als jij!
Ongepland vertrekken, zien waar je uitkomt, tentje opzetten op een schoon plaatske, en de volgende dag hetzelfste!

Al enthousiaste mensen gevonden om je auto te vullen?

Groetjes,
Laure

Nog geen zekerheden, wel een aantal potentieel leuke mensen!

Want als ze niet leuk zijn, komen ze mijn vierwieler niet in!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...