September

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieselot 1993

New Member
Hallo,

Ik zoek een reisgenote(s) om er begin september om er 1 a 2 weken op uit te trekken.
In mijn gedachten heb ik een rondreis met de auto(huurauto of eigen auto) omdat je dan een heel land kan ontdekken op een relatief korte periode.
Deze zomer ben ik al naar Montenegro geweest en ik had graag een gelijkaardige reis gemaakt (wandelen, bergen, raften, kajakken en een beetje relaxen ook)

Spreekt jou dit aan?
Stuur mij zeker een berichtje dan :)

Hey ik ben er wel voor in. Ik heb een leuke cabrio waarmee we maybe rond kunnen Touren. Laat maar iets weten.
Gr

Hoi Lieselot, Same here!! Heb een roadtrip Slovenie / Kroatie in gedachte. Eerste bestemming is ljubljana, dan naar plitvicemeren, zadar, krk, rab, rovinj. Vrsar, en nog wat dingetjes er rond. Timing en duur zijn allemaal bespreekbaar. Moest het je aanspreken, let me know ;) groetjes!!

Hey Lieselot!

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, jouw voorstel spreekt me zeker aan! Ik ben 24, woon in Gent en ben juist klaar met mijn studies. Ik hou eveneens van actieve vakanties in de natuur, ben al enkele keren op solo wandeltocht geweest en gaan backpacken met de rugzak. Ik heb begin deze vakantie een blessure opgelopen waardoor mijn geplande wandeltrektocht in het water valt, dus dit leek me een goed moment om zo'n forum als dit eens te proberen. Ik ben zelf net terug van een auto- en wandelvakantie in Tsjechië en heb een rijbewijs (maar durf eerlijk gezegd niet overal te rijden ;). Ik weet niet zo goed hoe dit werkt, maar moest je nog op zoek zijn naar iemand, dan mag je me altijd een bericht sturen op facebook (Noortje Neyens) of mailen om verder kennis te maken :)!

hey lieselot!

Ik ben Sofian, 19 jaar. Ik mik op m'n eerste zit, zodat ik zeker in september nog kan reizen.
Vorige zomer ben ik in Istrië gewest. De streek die je voorstelt spreekt mij zeker aan.
Als je interesse hebt, laat iets weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan