Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Sevilla - 10 tem 15 november

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve mede reisfanaten !!
Ik had een reis gepland met mijn vriend maar we zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar het is allemaal nog wat te vers dus ik ben last minute op zoek naar iemand om de reis mee te doen. De reis is naar Sevilla, voor 1 weekje (10 tem 15 november). Niet zo exotisch maar wel tof qua cultuur, gezellige kleine straatjes, lekker eten (tapas!).. En ik ben gek op foto's maken Het is ook helemaal niet duur, reken op een 130 € / vlucht en ca. 200€/pp voor het verblijf. Het is een gezellig appartementje met terras vlak in het centrum.
Ikzelf ben 35 jaar en van Gent (Belgie). Groetjes Isabelle

Ja, we kunnen misschien eerst eens in België elkaar ontmoeten, mij interesseert je voorstel op het eerste zicht wel.
Grts

Ben

Hey Isabelle,

Heb je een Request gestuurd via LinkedIn, lijkt me handiger voor verdere besprekingen, niet?

Grts

Ben

Hey Isabelle,

Ik kan me zelf niet vrijmaken voor die periode, maar als je nog eens een reispartner zoekt of iemand om gewoon eens een gezellig avond resto/cinema/whatever mee te doen, dan mag je mij zeker contacteren.

Ikzelf ben vrouw, 32 jaar, van de streek van Aalst en kom ook net uit een lange relatie.

Groetjes

Kelly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...