J Johanv New Member 17 jan 2024 #1 Hallo Ik ben een ervaren skiër en zoek 1 of meerdere reisgenoten (30-60j. ) voor 1 van de 2 periodes in de titel. Ik sta graag vroeg op de latten en een après-ski sla ik niet af. Stuur gerust een privé-bericht of laat hier iets achter. groet Johan
Hallo Ik ben een ervaren skiër en zoek 1 of meerdere reisgenoten (30-60j. ) voor 1 van de 2 periodes in de titel. Ik sta graag vroeg op de latten en een après-ski sla ik niet af. Stuur gerust een privé-bericht of laat hier iets achter. groet Johan
D donnie New Member 15 mrt 2024 #2 Hallo Johan, 19-24 maart komt mij gelegen ik ga graag naar oostenrijk/frankrijk of italie welke plaats komt u vandaan? groetjes donnie
Hallo Johan, 19-24 maart komt mij gelegen ik ga graag naar oostenrijk/frankrijk of italie welke plaats komt u vandaan? groetjes donnie
J Johanv New Member 15 mrt 2024 #3 Dag Donnie Ondertussen is de reis al geboekt en volzet voor beide periodes. Maar wie weet een volgende keer.
Dag Donnie Ondertussen is de reis al geboekt en volzet voor beide periodes. Maar wie weet een volgende keer.