Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

shortski ALPE Dhuez vertrek 10/2

Status
Niet open voor verdere reacties.

skifanaat

New Member
Hallo,
als ik nog kamergenoot (M/V) vind voor shortski, 350€ All in , met skiworld naar Vaujany, te vertrekken dond avond 10/2 zou ik dit graag meenemen. (terug maand morgen 14/2)
Wie ziet dit zitten ? ander voorstel kan ook

Man 48j - redelijk skiër -W Vl

laat maar horen

Short Ski

Hallo skifanaat,

Ben afgelopen week(29/01 tot 5/02) naar Alpe D'huez geweest. Ik heb me heel goed geamuseerd maar het niveau van mijn mede skiërs kon stukken beter. Ik zie het wel zitten om nog eens te gaan, maar dan wel met 1 of meerdere ervaren skiërs. Daarmee bedoel ik, personen die alle pistes naar beneden kunnen en over een goede fysieke conditie beschikken, zodat er niet alle 200 meter moet gestopt worden. Ik ski normaal gezien een piste af in 1 keer, zo blijf je in het goede ritme.
Dus is mijn vraag aan jou. Wat is je ski-niveau en sta je fysiek in orde?

PS:Lukt het dit jaar niet, dan kunnen we misschien volgend jaar eens gaan, vandaar dat ik je een vriendschap verzoek heb verzonden. Het is mijn bedoeling om een lijst aan te leggen met personen die meestal alleen moeten gaan skiën( Zoals ik), dan kunnen we gemakkelijker met 2 of meer gaan skiën in de toekomst.

Ski Grts,

Jalabert

goed gezelschap

Hi Jalabert,

door omstandigheden shortski aan mij laten voorbijgaan
maar er komen nog weekends (eind feb / maart )

fysieke conditie zeker OK - al is ze al beter geweest
ik ben redelijk gdreven skier maar bij moeilijke zwarte pistes doe ik het op het gemak en niet in één trek.
gewoon om toch wel 7u / dag te skien dus veel stoppen niet aan mij besteed

mvg
g

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...